Beantwoord

Prepaid omzetten naar mobiel abonnement voor kinderen

  • 7 March 2019
  • 4 reacties
  • 883 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Mijn kind heeft een prepaid KPN sim, is het mogelijk om deze om te zetten naar een sim-only mobiel abonnement voor kinderen?

Via Mijn KPN kan ik niet zoveel met het prepaid sim kaartje (prepaid sim onder Mijn KPN gehangen).
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 March 2019, 09:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @lammertsm. Het is mogelijk om een Prepaid KPN Sim om te zetten naar een KPN Sim Only abonnement, met behoud van het mobiele nummer. We bieden verschillende mobiele abonnementen aan, op deze pagina krijg je een overzicht te zien. Je geeft aan dat je opzoek bent naar een abonnement voor jouw zoon of dochter. Gaat het vooral om het bellen, internetten of beide? Ik kan ervoor zorgen dat je door één van onze mobiele experts teruggebeld wordt. Hij/zij kan je alles vertellen hierover en het ook gelijk voor je regelen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je deze vragen hier ook stellen natuurlijk.Laat je ook gelijk je naam, postcode, huisnummer en contact telefoonnummer achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Het gaat voornamelijk om wat belminuten en maandelijks data vanuit mijn abonnement handmatig overzetten.

Een Sim Only abonnement voor kinderen met 150 belminuten met nummerbehoud van huidige KPN prepaid.
Reputatie 3
Badge +1
Ik zal contact opnemen met de klantenservice omtrent het omzetten
Reputatie 7
Badge +21
Prima! Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden! 🙂

Reageer