Beantwoord

Prepaid | Onbeperkt data traag

  • 20 March 2020
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

MISLEIDENDE RECLAME 

Terug uit buitenland en nog in bezit van een simkaart, koop je bij KPN onbeperkt internet… dat ziet er goed uit.. Maar helaas.
Je zet je telefoon op hotspot en je computer werkt niet. Wat is er mis?? je verandert de instellingen van je laptop.. werkt nog niet.. Ik zit in de polder misschien is dat het probleem.. ik zie wel het 4G simboo. Na twee dagen van tobben naar een telefoonwinkel… 
Ja meneer, KPN heeft misleidende reclame.. deze bundel werkt zo traag dat ze zelfs sommige sites helemaal niet laden.
Download snelheid 73 kb per seconde
Upload 21 kb per seconde.
Kan het gekker?? ja het kan.
De volgende dag. 
24 kbps download

9 kbps Upload

Kan het gekker?? ja het kan.

0 kbps download

7 kbps Upload

Waarom is dit misleidend. Als er onbeperkt internet wordt geadverteerd, ga je ervan uit dat je gewoon een site kan bezoeken. Dat je gewoon je mail kan binnenhalen. dat je gewoon een Whatsapp berichtje kan versturen (wat ook regelmatig niet lukte.)
ONBEPERKT INTERNET ZONDER SNELHEID = GEEN INTERNET.

Helaas dat valt me tegen van KPN.

Maar de oplossing is gevonden… een andere provider..

Groetjes Oom Hans.

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 24 March 2020, 19:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Veel plezier bij de andere provider (waar het net zo is vermoedelijk)

 

Misschien je ogen ook even laten opmeten zodat je in het vervolg de voorwaarden (liefste van tevoren) ook goed lezen kunt?

Reputatie 6
Badge +6

Kan het gekker? Als je je van tevoren een klein beetje had verdiept in de voorwaarden dan had je dit kunnen weten. Bijzondere ‘oplossing’ om dan meteen op zoek te gaan naar een andere Provider...

Reputatie 7
Badge +13

@Macabeus Wat jammer dat deze dienst niet bij je wensen aansloot. Het klopt inderdaad dat er aan deze bundel snelheidsrestricties zijn gesteld en ik snap er dan bepaalde zaken kunnen zijn waar de snelheid dan tekortschiet. Ik vind het jammer dat je ons hebt verlaten en mochten er nog andere zaken zijn waarbij ik je kan helpen dan doe ik dat graag! 

Kan het gekker? Als je je van tevoren een klein beetje had verdiept in de voorwaarden dan had je dit kunnen weten. Bijzondere ‘oplossing’ om dan meteen op zoek te gaan naar een andere Provider...

Hoi in een andere post van mij heb ik het zelfde probleem, en ik zit een beetje op het forum te kijken en zag je comment. Waar kan ik deze specifieke voorwaarden voor de onbeperkt bundel vinden? 

 

 

Beste @OomHans

Is de snelheid in het verleden weg groter geweest dan? Ik neem aan dat u zich verdiept in de snelheid voor u een bundel aanschaft. Waar is het in u ogen mis gegaan?

Reputatie 7
Badge +13

@propeller Naast de omschrijving van het product op de website van KPN kun je alle tarieven vinden op deze pagina onder het kopje “KPN Prepaid Bundels” . Mocht je daar nog vragen over hebben dan beantwoord ik die graag! 

@Remco_  Ja ik heb een ander topic Link waarin ik het zelfde probleem heb als @OomHans 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Een tijdje terug had ik hier samen met een Moderator nog een verzoek ingediend om de snelheid wat om hoog te doen naar 256kbps, helaas wou kpn daar niet eens aan beginnen.

Ik kan je aanraden om een T-Mobile Prepaid simkaartje te kopen, je hebt daar dezelfde bundel, zelfs iets goedkoper, wat hogere upload snelheid en de download snelheid komt erg dicht bij wat er belooft word.

De T-Mobile versie werkt wat dat betreft echt een stuk beter.

 

Reageer