Beantwoord

prepaid onbeperkt online

  • 21 July 2019
  • 8 reacties
  • 445 keer bekeken

Hoi
ik woon in het buitenland maar kom op vakantie in Nederland voor een week, en wil vier simkaarten met beltegoed en onbeperkt online internet kopen. Ik zie de aanbieding voor rond de tien euro. Deze wordt naar een adres in Nederland gestuurd. Kan ik deze ook gewoon in de winkel kopen? Moet ik daar voor naar een KPN winkel of verkoopt de Primavera deze ook? Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Misja20 22 July 2019, 11:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6
De simkaarten kan je gewoon bij de Primera kopen, je moet dan wel je beltegoed eerst opwaarderen voordat je de bundel kan activeren, alleen is het wel zo dat je dan bijna dubbel zo duur uit bent dan als je via de KPN site de simkaarten met bundel zou bestellen.

Dit omdat je in een winkel voor de simkaart + voor de internet bundel moet betalen, en kpn dus online een actie heeft waarbij je de 1e maand gratis krijgt :)

Maar als je dat niet erg vind, dan is het dus verder geen probleem hoor.
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie op de website https://www.expert.nl/kpn-sim-kaart-kpn-prepaid-1gb dat Expert KPN-simkaarten verkoopt. Ik weet alleen niet of dit de kaart is die jij zoekt. Je kunt ze dan ophalen bij een Expert-winkel en dat scheelt weer bezorgkosten.

Waarschijnlijk dus ook wel te verkrijgen bij andere winkels.
Reputatie 6
Badge +6
Dat is dus niet de simkaart die @Lindasalem wilt.

Bij die simkaart krijg je een 1GB bundel en kan ze dus niet de Onbeperkt online bundel nemen, dat kan dan pas nadat die 1GB bundel verlopen is, wat waarschijnlijk dan al te laat is voor Linda.

Ze kan beter gewoon even langs een KPN Shop gaan, en aangeven dat ze een simkaart wilt met de Onbeperkt Online bundel.
Of dus online bestellen en naar een adres in Nederland laten sturen? Heb ik met deze sim meteen 30 minuten online en onbeperkt internet?
Ik bedoel 30 minuten beltegoed en onbeperkt online...
Reputatie 6
Badge +6
Ik bedoel 30 minuten beltegoed en onbeperkt online...
Ja je krijgt dan meteen 30 bel/sms tegoed en een Onbeperkt Online bundel.

Online bestellen kan inderdaad dus ook gewoon.

Ik bedoel 30 minuten beltegoed en onbeperkt online...Ja je krijgt dan meteen 30 bel/sms tegoed en een Onbeperkt Online bundel.

Online bestellen kan inderdaad dus ook gewoon.

Ik zou gewoon online bestellen/kopen bij KPN. Met een KPN ID kun je dan die kaarten beheren en er tegoed opzetten en bundels activeren. Hopelijk weet je dat de Onbeperkt Online bundel een snelheidslimiet van 128kbps heeft, in de praktijk vaak flink beneden de 100kbps is mijn ervaring. Soms is in het begin de snelheid niet beperkt, dat lijkt op een fout of misschien wel een lokkertje.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Linda! Ik zie dat Misja je al van een goed antwoord heeft voorzien 🙂 De opmerking van tmoesel is wel een belangrijke: dit is geen snelle bundel. YouTube en Netflix zijn niet mogelijk. Licht whatsapp en webgebruik zal prima werken. Omdat je niet halverwege een bundel kunt switchen naar een andere is dat wel handig om te weten.

Volgens mij heb je de bestelpagina al gevonden. Mochten anderen hier terecht komen middels de zoekfunctie, hier kun je een simkaart met Onbeperkt Online bestellen: Prepaid SIM-kaart kopen inc. KPN Onbeperkt Online Bundel | KPN Mobiel | KPN

Reageer