Vraag

Prepaid Onbeperkt Online sinds kort zeer traag

  • 2 March 2019
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

Sinds een week of twee werkt de bundel zo traag dat ik bijna al mijn applicaties niet opgestart krijg, en de web browser duurt er ongeveer 2min over voor dat de pagina die ik wil bezoeken zichtbaar is.
Hiervoor was het probleem niet en werkte alles gewoon prima.
Ik heb al via toestelhulp alle instellingen gecontroleerd en contact gehad via de telefoon.
Daar konden ze er niet veel wijs uit. Het enige wat ze kon bedenken was een nieuwe SIM-kaart.
Die heb ik sinds vandaag binnen, maar internet werkt nog steeds zo traag dat ik er geen gebruik van kan maken.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Noekie, welkom op het forum! De Onbeperkt Online bundel is sowieso erg langzaam. Is het mogelijk dat er applicaties op de achtergrond aan het downloaden zijn? Als je bijvoorbeeld Android toestemming geeft om via mobiele netwerken te updaten blijft er weinig over van de 16KB/s (128kbit/s). Bij Instellingen > Dataverbruik kun je controleren welke app hoeveel data verbruikt, bij nieuwere Androidversies kun je ook een periode kiezen. Als er apps tussen zitten die niet per se mobiel internet nodig hebben kun je die instellen om alleen via WiFi verbinding te maken.

Kun je ook eens een Speedtest uitvoeren? De app kun je dan het best via WiFi downloaden.
Reputatie 7
Badge +28
@Noeki: Heb je nog kunnen testen?

Reageer