Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

prepaid online opwaarderen

op de opwaardeerpagina komt de tekst forbiddenYou don't have permission to access /WebReloadSolution/views/kpnnl/kpnnl/default/reload/nl/start.jsf on this server.

icon

Beste antwoord door Joran 5 januari 2016, 16:29

Dag Wim,

Ik heb geen reactie meer gezien. Is het probleem al verholpen? De site werkt in ieder geval weer 🙂

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Heb je dat nu nog steeds? Bij mij is er geen probleem. Heb je dit voor of na dat je op verstuur klikt?

Robin
RobinFlikkema schreef op 29 dec '15 om 19:57u

Hoi,

Heb je dat nu nog steeds? Bij mij is er geen probleem. Heb je dit voor of na dat je op verstuur klikt?

Robin 

voor het versturen Robin, het hele opwaardeerformulier blijft leeg,dus er valt ook niks te versturen. maar ik ben bang dat er iets niet klopt ik heb zo'n uurtje geleden via opwaardeer.nl opgewaardeerd, die werken ook net als een bon met een code, 1244 gebeld code ingevoerd, maar saldo blijft op 0 staan.(code wordt per mail gestuurd)

Reputatie 7
Badge +24
Dag Wim, welkom op het forum!

Ik krijg dezelfde foutmelding op de opwaardeerpagina. Het kleine vakje waar de foutmelding staat is eigenlijk een andere website die hier wordt weergegeven. Als je hier rechtstreeks naar gaat lijkt het wel te werken. Ik heb dit gemeld aan de websitebeheerders en verwacht dat dit op korte termijn wordt rechtgezet. Excuses hiervoor!

Ik kijk ondertussen graag na waarom het tegoed via opwaardeer.nl niet is bijgeschreven. Hiervoor heb ik je een privébericht gestuurd.

Reputatie 7
Badge +24
Dag Wim,

Ik heb geen reactie meer gezien. Is het probleem al verholpen? De site werkt in ieder geval weer 🙂

Zelfde probleem: bij https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen.htm verschijnt: Forbidden

You don't have permission to access /WebReloadSolution/views/kpnnl/kpnnl/default/reload/nl/start.jsf on this server.

Hoe moet dat dan???
Reputatie 7
Badge +22
Hi @MMvVT, welkom op het forum. Bij mij doet de pagina het gewoon in Google Chrome. Welke browser gebruik je en lukt het nu nog steeds niet?
Nog geen succes. Ik gebruik M. Firefox.
Reputatie 7
Badge +22
Kun je het eens proberen met een andere browser @MMvVT? En welke versie gebruik je van Firefox?

Reageer