Beantwoord

Prepaid online opwaarderen werkt ook niet in Chrome

  • 20 April 2020
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

aangezien de sim niet in een telefoon zit moet ik online opwaarderen maar via chrome krijg ik geen mogelijkheid om dit te doen.  er staat geen adblockers aan.  

graag een oplossing kpn

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 April 2020, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @spridget ,

Kun je het sim-kaartje misschien even tijdelijk in een telefoon stoppen? En dan opwaarderen d.m.v. een opwaardeerkaartje.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @spridget, welkom op het KPN forum. Lastig dat het online opwaarderen niet lukt, we helpen je hier graag verder.

Heb je via onze website geprobeerd om online op te waarderen? Wat gebeurt er als je deze pagina probeert te openen, dus waar loop je op vast? De tip van Noordzee is misschien ook een goed alternatief, is dat een mogelijkheid? We horen graag of het is gelukt, en natuurlijk ook als je vragen hebt.

Reputatie 7
Badge +28

@spridget 

Is het probleem al opgelost? 

 

Bij mij werkt website https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm ook niet.

Probeer online tegoed te kopen voor prepaid-nummer van dochter.

Op ipad probeer ik mbv bovenstaande site, met zowel safari als firefox op te waarderen.

De bedrag-blokken worden niet getoond.

Heb allerlei firefox-instellingen aangepast, zonder resultaat.

Misschien dat het me wel zal lukken als ik het op de desktop-pc  (windows) probeer (mbv browser vivaldi of brave).

Dit is me eerder ook al niet gelukt, op ipad.

Wat gaat er mis?

 

Reputatie 6
Badge +6

Bij mij werkt website https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm ook niet.

Probeer online tegoed te kopen voor prepaid-nummer van dochter.

Op ipad probeer ik mbv bovenstaande site, met zowel safari als firefox op te waarderen.

De bedrag-blokken worden niet getoond.

Heb allerlei firefox-instellingen aangepast, zonder resultaat.

Misschien dat het me wel zal lukken als ik het op de desktop-pc  (windows) probeer (mbv browser vivaldi of brave).

Dit is me eerder ook al niet gelukt, op ipad.

Wat gaat er mis?

 


Heb net zelf even getest en inderdaad, zowel Firefox als Edge, zie je de bedrag blokken niet en kan je niet opwaarderen.

Het werkt wel via Chrome browser op een windows laptop. Dus eventueel dat het met die browser voor jou ook werkt.

Ik moet zeggen, KPN heeft met Prepaid opwaarderen wel opvallend veel foutjes, behalve deze probleem, werkt opwaarderen via sms ook al maanden niet.

Begin bijna echt te geloven dat het een verhaaltje is, klantje proberen te pesten naar een dure simonly abonnement.

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat zulke relatieve simpele problemen een bedrijf als kpn niet kan oplossen.

Bij mij werkt website https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm ook niet.

Probeer online tegoed te kopen voor prepaid-nummer van dochter.

Op ipad probeer ik mbv bovenstaande site, met zowel safari als firefox op te waarderen.

De bedrag-blokken worden niet getoond.

Heb allerlei firefox-instellingen aangepast, zonder resultaat.

Misschien dat het me wel zal lukken als ik het op de desktop-pc  (windows) probeer (mbv browser vivaldi of brave).

Dit is me eerder ook al niet gelukt, op ipad.

Wat gaat er mis?

 


Heb net zelf even getest en inderdaad, zowel Firefox als Edge, zie je de bedrag blokken niet en kan je niet opwaarderen.

Het werkt wel via Chrome browser op een windows laptop. Dus eventueel dat het met die browser voor jou ook werkt.

Ik moet zeggen, KPN heeft met Prepaid opwaarderen wel opvallend veel foutjes, behalve deze probleem, werkt opwaarderen via sms ook al maanden niet.

Begin bijna echt te geloven dat het een verhaaltje is, klantje proberen te pesten naar een dure simonly abonnement.

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat zulke relatieve simpele problemen een bedrijf als kpn niet kan oplossen.

Dat is ook zo. Die keren dat het wel lukt, gebruikte ik brave en die wordt herkend als een chrome-browser.

En, ik kan me ook niet voorstellen dat kpn dit niet kan verhelpen. Ze zullen toch geen subsidievan g00gle krijgen ;-)