Beantwoord

Prepaid ook KPN Compleet?

  • 25 June 2019
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Vraagje, als ik een prepaid kaartje aanschaf en ik registreer deze. Kan ik dan ook mb's delen met kpn compleet?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 June 2019, 19:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Vraagje, als ik een prepaid kaartje aanschaf en ik registreer deze. Kan ik dan ook mb's delen met kpn compleet?
Nee, prepaid kaartjes doen niet mee met KPN Compleet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Dally, welkom op het Forum en bedankt voor je berichtje!

Zoals wjb aangeeft doet prepaid niet mee met de KPN Compleet voordelen. Alle voorwaarden kan je vinden op deze website.

Wat misschien wel een optie is, zeker om even naar te kijken, is het kleinste abonnement van KPN. Stel je hebt al Internet van KPN, dan krijg je verschillende voordelen op het mobiele abonnement (€ 5,00 korting, dubbel zoveel data en minuten/sms'jes (bij een mobiel abonnement met data), MB's delen bij meerdere mobiele abonnementen, gratis onderling bellen). Zo kan je, met meerdere producten van KPN, al voor € 9,00 een abonnement krijgen (zonder data) en voor € 14,00 een abonnement met data.

Kies jouw situatie uit op de Sim Only pagina, en kijk of dit misschien wat voor jou is 😉
Reputatie 6
Badge +6
Goedenavond @Dally, welkom op het Forum en bedankt voor je berichtje!

Zoals wjb aangeeft doet prepaid niet mee met de KPN Compleet voordelen. Alle voorwaarden kan je vinden op deze website.

Wat misschien wel een optie is, zeker om even naar te kijken, is het kleinste abonnement van KPN. Stel je hebt al Internet van KPN, dan krijg je verschillende voordelen op het mobiele abonnement (€ 5,00 korting, dubbel zoveel data en minuten/sms'jes (bij een mobiel abonnement met data), MB's delen bij meerdere mobiele abonnementen, gratis onderling bellen). Zo kan je, met meerdere producten van KPN, al voor € 9,00 een abonnement krijgen (zonder data) en voor € 14,00 een abonnement met data.

Kies jouw situatie uit op de Sim Only pagina, en kijk of dit misschien wat voor jou is ;)

Maar als je speciaal voor MB's delen een abbonnement moet nemen van 9 euro per maand, dan is het onderling delen natuurlijk eigenlijk niet gratis meer, immers betaal je indirect elke maand 9 euro om onderling te kunnen delen.🤔
De vraag is zelfs kan je Mb's delen met een sim zonder data?
Reputatie 7
Badge +21
@Misja20, klopt het is niet gratis maar het kan, afhankelijk van het prepaid gebruik, wel voordeliger (en handiger) zijn. En je hebt dan niet alleen een abonnement om MB's te delen, maar ook elke maand belminuten/sms'jes en hoeft hiervoor niet steeds op te waarderen op bundels te kopen.

@Galdor68, je kan wel MB's delen met een abonnement zonder data én je kan delen met een Mobiel Internet Only abonnement (data only sim). Alleen prepaid is uitgesloten van KPN Compleet.

@Dally, indien je nog meer vragen hebt dan weet je me te vinden! 😉

Reageer