Beantwoord

Prepaid opgewaardeerd, maar 0 tegoed

  • 28 May 2019
  • 3 reacties
  • 1380 keer bekeken

Ik heb via sms opwaardering gedaan, die staat ook vermeld tussen het verbruik, maar me resterende tegoed is € 0,-! Wat nu?


icon

Beste antwoord door KatjaZwits 5 June 2019, 08:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @KatjaZwits! Ik zie dat je in het buitenland bent, dat maakt dit nog eens extra vervelend. Ik zoek uit wat hier mis gaat. Is het bedrag al wel van je bankrekening afgeschreven? Kun je jouw 06-nummer en het simkaartnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen zodra dat is gebeurd? Het simkaartnummer kun je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Alle vakjes met "privé" er achter zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk.
Bedankt voor je reactie Joran. Blijkbaar heb ik mobiel internet verbruikt zonder dat ik dit in de gaten had, dacht dat ik dit uit had staan en op een WiFi netwerk zat, niet dus. Zo voor € 19,55 internet op 1 dag verbruikt. Staat nu wel in verbruik overzicht.
Reputatie 7
Badge +28
Ah, dat is balen. Data die verbruikt is in het buitenland is wat later zichtbaar is in het verbruik. Fijn dat de oorzaak toch duidelijk is geworden. Hopelijk heb je wel een fijne vakantie gehad verder 🙂

Reageer