Beantwoord

Prepaid opwaardeercode aanvragen?

  • 18 November 2019
  • 15 reacties
  • 326 keer bekeken

ik heb kpn id, maar kom er niet achter, hoe ik nieuwe opwaardeer code moet aanvragen.

Admin: titel aangevuld i.v.m.vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Nadia 9 December 2019, 10:34

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo@moeps 

 

Een opwaardeercode krijg je alleen als je bij de kassa van de supermarkt of b.v, een tankstation  een opwaardeerbon koopt. Met die code kun je dan door een sms te sturen opwaarderen.

 

Daarnaast zijn er nog verschillende andere opties.

Als je via de site opwaardeert dan wordt het beltegoed direct bijgeschreven.

Daarnaast kun je ook automatisch opwaarderen, er wordt dan maandelijks op een vaste dag een vast bedrag bijgevoegd. Je kunt verder ook nog los per sms opwaarderen of via je telefoon. Voor deze opties moet je wel eerst in je MijnKPN dit activeren. Je maakt daar dan een pincode of betaalcode aan voor de optie of opties die je wilt activeren. Meer info over deze opties vind je op deze pagina na het opwaardeerblok onder de kop Andere opwaardeeropties. 

 

Reputatie 7

Hallo @moeps, welkom op het KPN forum. Is het gelukt met de duidelijke omschrijving van Noordzee om je prepaid tegoed op te waarderen? Of had je een andere vraag? We horen graag van je!  

nee, het lukt niet.ACtiveren lukt niet. ik krijg code, en dan moet je bank invullen, en dan kom ik niet verder. Heb het al 10x geprobeerd.. BALEN

Reputatie 7

Ja dat is zeker balen, @moeps! Even voor de duidelijkheid. Bedoel je dat het niet lukt in de KPN Prepaid app op te waarderen? Of online, op de pagina Prepaid tegoed opwaarderen? Of via een andere site? Ik hoor graag van je :)

online, prepaid opwaarderen. 

Reputatie 7

@moeps. Maak je gebruik van de Internet Explorer 11 of Edge browser? Dan kan het voorkomen dat het opwaardeerscherm niet zichtbaar is. Wanneer je gebruik maakt van Chrome, Safari of Firefox ervaar je dit probleem niet.

Reputatie 7
Badge +28

@moeps  Heb je inmiddels een oplossing gevonden voor het opwaarderen? 

 

nee, het lukt niet. 

Reputatie 7
Badge +28

@moeps 

Voor nu is het elders kopen van een opwaardeercode de beste oplossing : 

Een opwaardeercode krijg je alleen als je bij de kassa van de supermarkt of b.v, een tankstation  een opwaardeerbon koopt. Met die code kun je dan door een sms te sturen opwaarderen.

Reputatie 7

nee, het lukt niet. 

Hallo @moeps, dat is zuur! Ik ben wel benieuwd waar het niet lukt. Dan kan ik het laten oplossen. Kun je precies aangeven waar je tegenaan loopt?  

Opwaarderen via KPN Online Prepaid Opwaarderen is geen foutmelding bekend. Maak je gebruik van de Internet Explorer 11 of Edge browser? Dan kan het voorkomen dat het opwaardeerscherm niet zichtbaar is.

Maak dan gebruik van; Chrome, Safari of Firefox. Met deze browsers lukt het opwaarderen wel.

Nogmaals, als ik nieuwe code wil aanvragen, en ik moet betalingsgevens invoeren, kom ik niet verder dan bank, klik ik op volgende, komt er niets, en blijf je steken

Reputatie 7

Hallo @moeps, dat was ons inmiddels bekend. Het gaat mij specifiek om:

Opwaarderen via KPN Online Prepaid Opwaarderen is geen foutmelding bekend. Maak je gebruik van de Internet Explorer 11 of Edge browser? Dan kan het voorkomen dat het opwaardeerscherm niet zichtbaar is. Wanneer je gebruik maakt van Chrome, Safari of Firefox ervaar je dit probleem niet.

Waar gaat het mis: KPN online opwaarderen of KPN prepaid app? Welke browser gebruik je? 

Probeer het eens via de site met Chrome. Dan moet het lukken! 

Reputatie 7
Badge +28

Nogmaals, als ik nieuwe code wil aanvragen, en ik moet betalingsgevens invoeren, kom ik niet verder dan bank, klik ik op volgende, komt er niets, en blijf je steken

Ja, dat is duidelijk. Het probleem is bekend bij KPN en er wordt aan een oplossing gewerkt. 

Maar tot die tijd kun je bv de browser Chrome gebruiken. Of je koopt een opwaardeercode bij de supermarkt of tankstation.  

Heb je zo inmiddels kunnen opwaarderen? 

 

 

Het is momenteel niet mogelijk om op die manier (bank, pincode, sms) op te waarderen.

Het opwaarderen kan momenteel alleen via de website en via opwaardeerbon kopen bij supermarkt, rookwarenmagazijn, Bruna.

Reputatie 7

Hé @moeps, we hebben al een tijdje niks meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je voldoende informatie hebt om via een alternatieve wijze je prepaidtegoed op te waarderen. Wanneer de Prepaid app weer beter is, laten we het hier op het forum weten. Voor nu zijn de andere mogelijkheden:

  • Opwaarderen op onze site: KPN Prepaid opwaarderen  alleen met Chrome, Firefox of Safari.
  • Ouderwets met een kraskaart, verkrijgbaar in de supermarkt, sigarenwinkel, tankstation, Hema, Bruna, nachtwinkel etc.

 

Reageer