Beantwoord

Prepaid opwaardeercode kwijt

  • 16 November 2019
  • 12 reacties
  • 209 keer bekeken

ik ben mijn prepaid opwaardeer code kwijt. kan nu niet sms opwaarderen. wat moet ik doen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 December 2019, 09:26

Bekijk origineel

12 reacties

@moeps 
Je kunt heel eenvoudig opwaarderen via je pc via
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .
Betalen kan via iDeal, Visa/Mastercard of Paypal.

Bij elke supermarkt en rookwarenwinkel kun je opwaardeerbonnen kopen.

Wat betreft de code voor sms: ik denk dat je gewoon een nieuwe aan kunt vragen.
De Pincode daarvoor kun je aanvragen via MijnKPN.

oke, hoe moet ik dat doen op mijn kpn. moet ik dan opnieuw registreren

@moeps 

Heb je nog geen KPN ID?? Indien wel dan kun je gewoon inloggen en een nieuwe pincode voor opwaarderen aanvragen. Anders eerst...

Als je nog geen KPN ID hebt, waarmee je een account registreert, dan zul je nog een KPN ID moeten aanmaken.

Dat wijst zichzelf via de link naar MijnKPN (zie het inlogscherm linkje ‘registreren'.)

Bij koppelen van je mobiele nummer ontvang je een sms met een controle.

IK heb al tig keer geprobeerd, om betalings gegevens in te voeren, je krijgr verificatie code, voer ik in, krijg ik error, of

gebruiker bestaat niet. Sinds telfort bij kpn is, heb ik niks als ellende met opwaarderen. Ik had opwaardeercode, ging keer goed, en nu lukt het niet meer.

ik heb kpn id

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @moeps, bedankt voor jouw bericht!

Als je het al een keer hebt ingesteld en alleen de opwaardeercode kwijt bent, dan kan je deze ook terugvinden op je afschrijving (bankrekeningnummer). Het gaat dan om de laatste 4 cijfers.

Tip: vanaf februari 2016 kun je ook op de bankafschrijving voor mobiel en sms opwaarderen je pincode zien voor het opwaarderen. De pincode wordt als laatste in het betaalkenmerk getoond. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.

Reputatie 7
Badge +21

@moeps, ik heb geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is met je pincode?

nee, het lukt niet. Ik zie ook niets op afschrijving. Heb geprobeerd om nieuwe code te krijgen.

Moet je betalings gegevens invoeren.Krijg je verificatie code, dan vragen ze welke bank,

klik ik op volgende, dan komt er niets meer.Ik heb er zo genoeg van. Ik heb het zeker 15x geprobeerd

Ik geloof dat ik snap wat je bedoeld. Je pincode voor opwaarderen met sms.
Daar zijn wat problemen mee.

Advies: koop een opwaardeerbon bij de supermarkt of rookwarenmagazijn.

Of waardeer op via de site (iDeal, creditcard of paypal)
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

dik waardeer nu maar op met ideal. Maar het is niet de bedoeling. Op vac b v, heb ik geen laptop, moet je zorgen dat er voldoende opstaat. Nogmaals bij telfort nooit geen problemen gehad

Reputatie 7
Badge +21

@moeps het probleem is inderdaad gemeld en de ontwikkelaar is ernaar aan het kijken. Het duurt nu wel erg lang, maar de enige invloed die we hebben is steeds nieuwe voorbeelden doorgeven. Ik heb de hoop dat het alsnog snel opgelost gaat worden. Tot die tijd is het nog even roeien met de riemen die we hebben en moeten we het doen met het online opwaarderen.

Nou, we zien het wel. Ben het flink zat

 

Reageer