Beantwoord

Prepaid opwaardeerkaart werkt niet

  • 29 October 2019
  • 4 reacties
  • 282 keer bekeken

Heb zojuist een kpn prepaid opwaardeercode gehaald bij de Hema. Maar die werkt niet. Ik heb een Hema prepaid kaart. Die werkt op het kpn netwerk. Kan ik de opwaardeercode nu wel gebruiken ? Vooralsnog lukt het niet om het tegoed op de prepaid kaart te zetten. 

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door VerhaarKPN 30 October 2019, 08:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @VerhaarKPN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kan helaas niet zoveel voor je betekenen, omdat ik alleen prepaid van KPN kan inzien. Ik heb geen toegang tot de gegevens van Hema. Zij gebruiken alleen ons netwerk, maar verder staat het los van elkaar. Dus ik moet je doorverwijzen naar Hema zelf, op deze pagina vind je veelgestelde vragen en de mogelijkheid om contact op te nemen!

Maar het lijkt me dat je een nieuwe kaart kan aanvragen op ophalen, misschien met de bon even naar de winkel teruggaan?

Ik hoor graag van je hoe het is opgelost :smile:

Susan,

De winkel neemt de KPN mobiel opwaardeer bon niet terug. Dat staat ook onderaan op de bon. 
Inmiddels een Hema mobiel opwaardeer bon gekocht en die doet het wel, omdat we een Hema mobiel prepaid simkaart hebben. 
Goed opletten dus dat wij de prepaid opwaardeer bon kopen voor Hema mobiel en niet KPN, ook zal zit Hema mobiel op het KPN netwerk. 

Bedankt voor het antwoord Susan_

ps. interesse in een KPN prepaid opwaarcode van 10 euro voor kpn mobiel :wink:  ? die heb ik nu over.

Reputatie 7
Badge +21

@VerhaarKPN, oh ik heb daar helemaal overheen gelezen zie ik nu! Je hebt een opwaardeerkaart van KPN gekocht, terwijl je een Hema prepaid kaart had! Check, dan is het inderdaad duidelijk voor mij.

Ik heb zelf geen prepaid van KPN, maar misschien komt er iemand in dit topic die hier wel belang bij heeft en kan je het misschien nog verkopen. Of in je directe omgeving misschien? :blush:

Helaas. Hier Lebara prepaid (ook op het netwerk van KPN overigens).

Reageer