Vraag

Prepaid opwaarden via 1244 kent mijn bankgegevens niet meer?

  • 28 November 2019
  • 4 reacties
  • 463 keer bekeken

Al jaren verhoog ik het beltegoed van mijn KPN-prepaidsim door te bellen naar 1244.

Met de eerste keuze-optie 8 kom je normaal gesproken verder het het opwaardeermenu.

Nu kreeg ik echter het bericht dat ik succesvol ben aangemeld, maar dat mijn bankgegevens eerst gecontroleerd moeten worden, en dat dat wel 5 dagen kan duren!

Mijn bankgegevens zijn nooit gewijzigd, en opwaarderen heeft altijd goed gewerkt, dus het is een raadsel waar deze melding nu ineens vandaan komt.

 

Als alternatief ben ik naar “Prepaid opwaarderen” (https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm) gegaan. Maar dit werkt niet in Firefox, ondanks de melding die bovenaan de pagina staat.

 

De Prepaid App is geen optie.

 

Blijkbaar moet ik twintig jaar terug in de tijd reizen en in de supermarkt een opwaardeerkaartje kopen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Spijker, welkom op het forum! Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? We zien bij gebruikers van de prepaid app wat issues en dit lijkt hierop. Dus ik wil dit graag verder nakijken. Je geeft aan dat de prepaid app geen optie is. Waarom niet, als ik vragen mag? Indien mogelijk wil ik je namelijk vragen om die toch eens te gebruiken om te zien of je daarin ook tegen problemen aanloopt of dat dit wel goed gaat.

Hoi Spijker, welkom op het forum! Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?

Hallo Erik, dank voor de welkomsgroet! Zolang KPN er voor kiest om een script van klantendataverzamelaar BlueConic op dit forum te laden, ga ik niets op mijn profielpagina invullen.

We zien bij gebruikers van de prepaid app wat issues en dit lijkt hierop. Dus ik wil dit graag verder nakijken.

Ik heb dus geen prepaid app.

Je geeft aan dat de prepaid app geen optie is. Waarom niet, als ik vragen mag? Indien mogelijk wil ik je namelijk vragen om die toch eens te gebruiken om te zien of je daarin ook tegen problemen aanloopt of dat dit wel goed gaat.

Er is alleen een prepaid app voor Android en Apple telefoons, en die heb ik niet.

 

Blijkbaar moet ik twintig jaar terug in de tijd reizen en in de supermarkt een opwaardeerkaartje kopen?

 

Tip voor anderen die in dit topic terecht zijn gekomen met vergelijkbare problemen:

Via www.ah.nl/beltegoed kun je KPN-beltegoed bestellen, dat via e-mail geleverd wordt middels een opwaardeercode. Zo hoef je toch de deur niet uit, als de opwaardeerpagina van KPN niet werkt.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Spijker, welkom op het forum! Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?

Hallo Erik, dank voor de welkomsgroet! Zolang KPN er voor kiest om een script van klantendataverzamelaar BlueConic op dit forum te laden, ga ik niets op mijn profielpagina invullen.

 

Jouw data zijn veilig, Spijker. Wij moeten aan strenge veiligheidseisen voldoen zowel vanuit KPN Security zelf als vanuit de AVG. Alle dingen die jij in een profielveld zet waar (privé) achterstaat is alleen te zien door ons moderators en jijzelf. Wel of niet invullen is natuurlijk je eigen beslissing. Maar als je het niet doet, kan ik je ook niet helpen. Het enige wat ik aan gegevens nodig heb is het 06-nummer en het simkaartnummer. 

 

We zien bij gebruikers van de prepaid app wat issues en dit lijkt hierop. Dus ik wil dit graag verder nakijken.

Ik heb dus geen prepaid app.

Dat begrijp ik, maar de achterliggende systemen zijn dezelfde of je nu de app gebruikt of het via de telefoon doet. Vandaar dat ik het benoem omdat we binnen de app zien dat er wat problemen kunnen optreden.

 

Je geeft aan dat de prepaid app geen optie is. Waarom niet, als ik vragen mag? Indien mogelijk wil ik je namelijk vragen om die toch eens te gebruiken om te zien of je daarin ook tegen problemen aanloopt of dat dit wel goed gaat.

Er is alleen een prepaid app voor Android en Apple telefoons, en die heb ik niet.

 

Ha, dat is een goede reden :smile: