Beantwoord

Prepaid opwaarderen

  • 24 November 2019
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1

Schijnbaar is het opwaarderen van prepaid verandert kan alleen nog via sms daar mijn kaartje ergens in een gps tracker zit is dit geen optie tot nu toe altijd gewoon opgewaardeerd maar nu niet meer had al gehoord om het via Chrome te doen maar dat werkt ook niet en hoe verder ??

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 November 2019, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Volgens mij zijn er wel meer mogelijkheden om op te waarderen, maar hebben ze al een tijd wat storingen met bepaalde manieren van opwaarderen.

 

Wat je voor nu zou kunnen doen is een opwaardeerbonnetje kopen en dat je dan hier een mod de opwaardeercode doorgeeft, die zou het dan voor je kunnen opwaarderen.

En dan hopen dat het de volgende keer geen storingen meer zijn.

Maar beter even wachten tot een moderator reageert en of die dat voor je wilt doen.

Reputatie 1

Eindelijk gelukt firefox op mn computer gezet en na verschillende keren proberen nu opgewaardeerd.

Hoop dat het in het vervolg beter gaat nu 3 dagen aan het knoeien geweest gelukkig was het object nog niet gestolen 🤔

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @J-king, wat lastig dat opwaarderen niet lukte, zeker als de betreffende simkaart niet (makkelijk) binnen handbereik is. Fijn om te lezen dat het later alsnog gelukt is. Anders was de tip van Misja misschien nog een oplossing geweest :slight_smile:

Er zijn wel wat problemen met de Prepaid App (geweest), maar voor opwaarderen zijn verschillende mogelijkheden en dat moet gewoon goed gaan. Mocht je iets opmerken of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.