Beantwoord

Prepaid opwaarderen

  • 1 December 2019
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik kan al meer dan een maand via de app mijn beltegoed niet opwaarderen.  Komen jullie met de tip om het via de site te doen. Nou dat werkt dus ook niet. Er komt geen opwaarderscherm. Zou wel met Safari moeten werken volgens jullie site. Niet dus.

Kan dit dus nu blijkbaar alleen via de ouderwetse manier doen: kaart kopen in de winkel. Mag hopen dat dit wel nog werkt en dat jullie dit probleem op hele korte termijn oplossen. Anders gaat dit jullie klanten kosten.

 

icon

Beste antwoord door PeterG 1 December 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

In Edge en Internet Explorer werkt het opwaardeerscherm idd niet.

Je kunt Firefox, Google Chrome danwel Safari gebruiken.

Het probleem met sms opwaarderen met pincode is nog niet opgelost.

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Verder kun je bij de supermarkt of rookwarenmagazijn een opwaardeerbon kopen.

Reputatie 7

Hoi @capri66, ik zie dat Peter je al een antwoord heeft gegeven. Is het daarmee gelukt om op te waarderen? Ik heb de opwaardeerpagina net in Safari op een iPad geopend, daar werkt de pagina goed.

Ik krijg dus via mijn ipad geen scherm te zien van het opwaarderen. Ik zie alleen de de melding dat het voor kan komen dat je het scherm niet ziet en dat dit voor Safari geen probleem zou zijn. Bij mij dus wel. 

Ach, apple.

KPN heeft het getest onder Windows. Daar werkt het uitstekend. Is Google Chrome bruikbaar op apple?

En dit werkt altijd: een opwaardeerbon.

Verkrijgbaar bij supermarkt, rookwarenmagazijn, Bruna en vaak ook bij benzinestations.

Het is even "behelpen” zolang het met opwaarderen via sms/pincode niet werkt.

Reputatie 7

Dat is raar inderdaad, helemaal dat het bij mij in Safari op de iPad geen problemen gaf. Google Chrome is beschikbaar op zowel iOS als MacOS. Zou je het daar ook eens in kunnen proberen Capri?

Ook dan krijg ik de opwaardeerpagina niet.