Beantwoord

Prepaid opwaarderen kapot?

• 17 maart 2017
  • 6 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Net geprobeerd mijn prepaid tegoed op te waarderen.
Alles ging goed, kwam in het iDeal proces van mijn bank, betaald etc, en kwam toen terug op de website van KPN.
Deze geeft echter nu een 404 melding, het beltegoed is niet bijgeschreven, en als ik opnieuw op 'opwaarderen' klik krijg ik dezelfde 404 pagina.

Enig idee waneer het beltegoed bijgeschreven gaat worden, en wanneer ik weer kan opwaarderen?
icon

Beste antwoord door mvanbaak 17 maart 2017, 22:02

En terwijl ik die reactie aan het tiepen was kwam het tegoed aan in mijn kpn account 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Zie screenshot:

Reputatie 7
Badge +30
Bij mij werkt ie eindelijk weer eens.

Overigens wordt deze site geladen in een iframe
Net geprobeerd mijn prepaid tegoed op te waarderen.
Alles ging goed, kwam in het iDeal proces van mijn bank, betaald etc, en kwam toen terug op de website van KPN.
Deze geeft echter nu een 404 melding, het beltegoed is niet bijgeschreven, en als ik opnieuw op 'opwaarderen' klik krijg ik dezelfde 404 pagina.

Enig idee waneer het beltegoed bijgeschreven gaat worden, en wanneer ik weer kan opwaarderen?

Wanneer jij op je rekening kunt zien dat je hebt opgewaardeerd dan is het toch beter dat wanneer er een systeemfout zou zijn bij KPN opwaarderen dat dat eerst is verholpen? Anders kun je wel doorgaan met telkens opwaarderen maar dat schiet niet op als het niet wordt verwerkt.

Krijg je dit beeld ook bij een andere browser? Foutmelding 404.
Reputatie 4
Badge +1
De pagina werkt weer. Ik had het(uiteraard) in verschillende browsers op verschillende systemen geprobeerd(op slechts 1 kon ik dus de betalingdoen, kreeg die 404 en ben toen gaan kijken op andere systemen)

Dit gebeurd regelmatig en de ene keer staat het tegoed gelijk op mijn account, de andere keer duurt het drie dagen.
Reputatie 4
Badge +1
En terwijl ik die reactie aan het tiepen was kwam het tegoed aan in mijn kpn account 😉
Reputatie 7
Badge +28
Wat vervelend dat het soms een poosje duurt voordat je het tegoed bijgeschreven krijgt! Goed dat het inmiddels boven water is 😉.

@Robin en Dreekuh dank voor jullie moeite!

Reageer