Prepaid opwaarderen lukt niet
Ik kan ook niet via de app een bundel kopen omdat de app zegt dat er nog een bedrag openstaat. Ik zag dat iemand anders deze melding ook al had gemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Ha @Fennemam , welkom! Ik kijk graag met je mee hierover. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer (onder klantnummer mobiel)? Als je het me even laat weten wanneer je dit gedaan hebt, kijk ik met je mee.
Dan heb ik dat 06-nummer nodig 😉. Wil je die onder de persoonlijke opmerkingen zetten? Dit is trouwens alleen voor jou en KPN inzichtelijk.
Bedankt! Ik heb een formulier aangemaakt voor de betreffende afdeling en zij gaan dit uitzoeken en nemen binnen enkele dagen contact op. Zowel je e-mailadres als je 06-nummer heb ik doorgegeven voor eventueel contact. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.