prepaid opwaarderen met sms

• 19 november 2013
  • 2 reacties
  • 3286 keer bekeken

Welke stappen moet je doorlopen om je prepaid op te waarderen via een smsm. Dit is nodig vanaf 1 december.

Heb al een account dus die hoef ik mi niet nog een keer aan te maken.

Graag de stappen die nodig zijn. Tot nu toe KOM ik via de keuze MIJN MOBIEL op het scherm AANMELDEN MIJN MOBIEL. Daar heb je de mogelijkheid om op HIER te klikken als je een zakelijk of prepaid gebruiker bent. Na op HIER geklikt te hebben kom ik op AANMELDEN Voicemail online. En dan loopt de boel dood.

Dit uiteraard al eerder gemeld aan KPN klantenservice, wat uiteindelijk resulterde in een e-mail van 5/11 dat het probleem is doorgestuurd naar een afdeling  voor nader onderzoek.

Duurt mij al te lang voor zoiets als het aanvragen van een sms-code voor opwaarderen.

Dus ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen wat ik fout doe.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nadat je ingelogd bent op het mijnkpn account waar je prepaid nummer aangekoppeld is dan zou u boven aan kunnen selecteren voor "Mobiel". In het volgende scherm heeft u de optie om het SMS opwaarderen te activeren.

Mocht het helemaal niet lukken dan kan de helpdesk het wel telefonisch voor u aanmelden vanaf 01-12-2013. Momenteel kunnen ze dit nog niet.

Alvast bedankt voor antwoord.

Je hebt het over keuze Mobiel terwijl ik de keuze MIJN Mobiel heb. Is dat verschillend. Krijg nu het idee dat ik een tweede account moet aanmaken voor mijn prepaid. Heb nl al een account voor het zgn Ales in 1 pakket.

M.i. staat bij aanmelden dat als je al een account hebt, je dat niet hoeft aan te maken en rechtstreeks naar mijn KPN kan gaan.

Reageer