Beantwoord

Prepaid opwaarderen mobiele data lukt niet

  • 16 November 2019
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb gisteren en eergisteren internet data via de kpn website gekocht. Afrekenen is gewoon gelukt, maar de gekochte bundels zijn nog niet geleverd en heb dus geen internet op mijn mobiel :confused: .

Weet iemand hier een oplossing voor?

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Trippelt 19 November 2019, 14:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Trippelt, welkom op het KPN forum! Wat jammer dat je nog steeds geen internet op je telefoon is. Had je het eerder wel kunnen gebruiken? En is je mobiele data ingeschakeld op je prepaid telefoon? Je kan dit controleren via onze toestelhulp! Mocht het probleem hier niet aan liggen kijk ik graag met je mee! Kan je dan aangeven hoe je de bundel hebt gekocht? En zou deze gewoon van je beltegoed afgaan of heb je het via iDeal aangeschaft? 

 

Zou je ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hoi Jiske, ik heb contact gehad met een medewerker via de chat en het probleem is opgelost.

Bedankt voor je reactie.

 

Groetjes

Reageer