Beantwoord

prepaid opwaarderen nog niet bij bijgeschreven

  • 4 March 2021
  • 13 reacties
  • 302 keer bekeken

 

Ik heb vanmorgen rond 12:00 uur 20 euro beltegoed opgewaardeerd via online opwaarderen en via Ideal ook al afgeschreven van mijn rekening. Dit bedrag/tegoed is tot op heden nog niet bijgeschreven. Is er een storing?

ik hoor het graag van u. 
 

alvast bedankt voor de genomen moeite. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 March 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Via de kpn site? Deze dus: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

Ja klopt. 

Wel gek dat het er nog niet bij is, dan. Via de site van kpn zelf zou dat direct moeten zijn.

Ik kan niet in administratie of systemen. Het is dus wachten op een moderator. Wegens de drukte duurt dat tot ca. 2 dagen momenteel.

In de tussentijd kun je je gegevens even invullen in je profiel hier, daar staan ze niet openbaar. Omdat  het prepaid betreft graag ook even het nummer vermelden in het vak “persoonlijke opmerkingen”.

Bellen kan ook, maar of de tel. helpdesk voor dit probleem is ingericht…. (0800-0402).

Mijn gegevens heb ik aangevuld. 
Het opwaarderen is altijd goed gegaan,   Alleen deze keer niet. 
Ik hou het zelf ook in de gaten of binnen nu en een paar dagen mijn tegoed is opgehoogd. 
Ik wacht verder uw reactie af. 
 

Bedankt voor de genomen moeite. 
 

 

Het zal niet mijn reactie zijn, Nancy. Het wachten is op een kpn moderator hier.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Nancy 82, top dat je al op weg geholpen bent door Peter! 🙂 Als ik het saldo van de aansluiting bekijk heb je op dit moment €20,52 beltegoed. Ik zie dat er gisteren €20,- bij is geschreven, dus wat mijn informatie betreft is dat goed gegaan. Waar zie je dat het beltegoed niet bij is geschreven? Wat hoor je bijvoorbeeld als je *101# belt? Daarmee vraag je ook het beltegoed op en ik ben benieuwd wat die zegt. 

Beste Sanne, 

Het klopt, het bedrag is na anderhalve na opwaarderen bijgeschreven. 
Het bijschrijven heeft dit keer veel langer geduurd dan normaal, vandaar dat ik contact met jullie heb gezocht. 

Sanne en Peter bedankt voor alle genomen moeite. 
 

Goede service👍🏻
 


 

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig, dan klopt het weer. Gek dat het zo lang heeft geduurd, maar hopelijk was het een eenmalig iets. Graag gedaan! 😄

Hoiii ik heb zojuist 2 keer 10 euro opgewaardeerd op het nummer van mijn dochter  wel bevestigd dat het betaald is  nog niet afgeschreven of   opgewaardeerd  is er toevallig een storing .  Want het lukt dus niet om op te waarderen 

 

Mvg Danielle 

Probeer je toestel eens opnieuw op te starten.

Al gedaan . Maar het bedrag wordt niet afgeschreven van mijn bank . Terwijl ik wel de melding krijg  van  bevestiging van de bank . Maar tot op heden nog niet afgeschreven van bank en dus ook niet bijgeschreven als tegoed 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Danielle! Wat een toeval, voor het eerst in maanden dat ik weer werk op het forum en toen zag ik dit topic in mijn lijstje staan. 😄 Welkom terug!

Dan het opwaarderen, doe je de opwaardering online of via de Prepaid app? Mocht je het via de site doen, zou je het dan eens via de app willen proberen en vice versa? Ik heb op het 06-nummer in je profiel gekeken en zie dat daar voor het laatst op 28 januari een opwaardering voor gedaan is online. Sindsdien is er geen opwaardering, dus het tegoed is er nu inderdaad ook nog niet bijgeschreven. Ik ben benieuwd of dit via de site of de app wel lukt en hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ik hoop dat het opwaarderen inmiddels toch gelukt is. Zo niet, laat het gerust hier weten!