Beantwoord

Prepaid opwaarderen sinds overgang naar KPN

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Voorheen Telfort , prepaid automatisch aanvragen incl. de betaling , vormde nooit geen probleem , snel en gemakkelijk !!

Nu bij KPN , wordt het ontzettend moeilijk , men doet er alles aan om je een abonnement aan te smeren !! En juist dat wil ik , ik bepaal zelf hoeveel ik willen bellen etc. 

Als dit niet verandert ga ik weg bij KPN !! Alhoewel ,IK heb er niet om KPN gevraagd  ik wordt er gewoon mee geconfronteerd  ! “Brutaliteit ten Top”

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 April 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ja, ik begrijp je helemaal, heb een tijdje geleden iets soortgelijks meegemaakt, het lijken wat dat betreft wel van die irritante energie verkopers die aan je deur komen en niet begrijpen wat nee betekent.

Maar wat gaat er precies bij je mis, het automatisch opwaarderen? Hier op het forum word je trouwens vaak wel beter geholpen en word je minder snel lastig gevallen met abonnementen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @marinus van zwam, wat rot dat het zo gelopen is en dat je dit gevoel erbij krijgt. Dat is niet de bedoeling, goed dat je ons dit laat weten.

Ik snap dat je graag bij prepaid wilt blijven als je dat altijd gehad hebt, en als dat je goed bevalt. Je bent gerust welkom op het forum als je vragen of problemen hebt. Ik begrijp dat opwaarderen niet gemakkelijk gaat sinds de overgang naar KPN. 

Er zijn verschillende manieren waarop je kan opwaarderen, zoals direct opwaarderen via onze website. Als ik het goed begrijp wilde je graag automatisch gaan opwaarderen. Via deze stappen kan je het automatisch opwaarderen instellen. Heb je die al doorlopen en laat je me weten hoe ver je bent gekomen? Mocht het niet lukken, dan hoor ik ook graag waar je precies op vastloopt. Op die manier kan ik je er beter mee helpen.