Beantwoord

Prepaid opwaarderen werkt niet

  • 25 November 2019
  • 13 reacties
  • 1375 keer bekeken

Prepaid opwaarderen lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd; Via pincode vergeten, via registratie verwijderen en nieuwe pincode aanvragen. Niets werkt!!  De helpdesk talloze malen gebeld, uren aan de telefoon gehangen. Niemand die er echt verstand van heeft!!

Graag iemand met kennis om mij te helpen!

mvgr. Jos

icon

Beste antwoord door Joep1965 25 November 2019, 19:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Er zijn problemen met online opwaarderen. Koop bij de supermarkt of kpn een opwaardeerbon. Dan lukt het wel.

Hallo Joep,

Met het tsl. van mijn vrouw lukte het wel. De ellende is begonnen nadat ik een verkeerde pincode had ingevoerd.

Badge +19

Dan gaat een medewerker je helpen. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JosGel, welkom! Wat ontzettend vervelend dit. Ik help je er inderdaad graag verder mee! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Welk (merk en type) toestel gebruik jij? En welk (type en versie) besturingssysteem draait daarop? Daarnaast ben ik benieuwd of je ook een bepaalde foutmelding krijgt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het opgelost voor je Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Beste Marcia,

Ik heb ook een vraag, ik krijg mijn prepaid kaart niet opgewaardeerd. Helaas heb ik de telefoon al langer als 6 maanden niet meer gebruikt maar dan zou het nummer toch nog 90 dagen moeten werken?

Hoe controleer ik of het nummer nog werkt?

Mvg,

David

Reputatie 6
Badge +6

Beste Marcia,

Ik heb ook een vraag, ik krijg mijn prepaid kaart niet opgewaardeerd. Helaas heb ik de telefoon al langer als 6 maanden niet meer gebruikt maar dan zou het nummer toch nog 90 dagen moeten werken?

Hoe controleer ik of het nummer nog werkt?

Mvg,

David


Kan je de opwaardeerlijn nog bellen (1244) ?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @corinadame, welkom! De vraag die Misja stelt, is een hele goede. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, dan check ik het even voor je. Advies is om even een opwaardeerkaart te halen in de supermarkt. Via iDeal lijkt het niet altijd even goed te werken, excuses hiervoor! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb niets meer van je vernomen, @corinadame. Is het inmiddels toch gelukt? Vul alsnog graag je 06-nummer in. Dan kan ik dit ook als voorbeeld in de organisatie doorzetten. Dat geldt ook voor jou, @JosGel :-).

Ik heb niets meer van je vernomen, @corinadame. Is het inmiddels toch gelukt? Vul alsnog graag je 06-nummer in. Dan kan ik dit ook als voorbeeld in de organisatie doorzetten. Dat geldt ook voor jou, @JosGel :-).


Ik ga het vanmiddag even proberen maar ik denk dat het nummer vervallen is. Ik kan ook geen sms meer versturen.

Reputatie 7
Badge +30

Mocht je er niet uitkomen, vul dan alsnog je 06-nummer in in je profiel. Dan kijk ik er ook even naar!

Beste Marcia,

Het is helaas nog steeds niet opgelost.

De tlsn die wij gebruiken zijn beiden Iphone 7 laatste update 13.3

Mijn vrouw heeft ** mijn nummer is **

Toestel van mijn vrouw lukt het opwaarderen met haar IPhone wél en op mijn Iphone niet.

Volgens mij klopt de registratie (email en tel. nummer) niet. Hier reageert de helpdesk niet. Ik weet niet of dit de oorzaak is, maar dit klopt in elk geval niet. Zelf kan ik deze koppeling niet wijzigen.

Graag je reactie,

 

Alvast bedankt!

Jos Gelissen

 

Admin: 06-nummer en e-mailadres verwijderd en opgeslagen in je profiel

Reputatie 7
Badge +30

Het zou vreemd zijn, maar ik wil het vooralsnog niet uitsluiten. Ik zie vanaf hier geen oorzaak, waar het aan kan liggen. Ik ben wel benieuwd of je zelf deze registratie niet aan kunt passen in MijnKPN. Als je inlogt in de browser, kan je daar dan jouw 06-nummer niet ontkoppelen of een registratie verwijderen? Kan je eens een printscreen meesturen? Ik kan het dan ongetwijfeld voor je uit laten zoeken.