Beantwoord

Prepaid opwaarderen werkt niet met kaartje

  • 4 April 2020
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Beltegoedbon doet het niet met opwaarderen: op m’n moeders telefoon. KPNwinkel lijkt weg/gesloten in Leiden. Wat te doen? Ik had t zelfde laatst met de Hema en n bonnetje; zij verwezen me door naar de winkel (was Tmobile) en dat hielp!  Bvd voor uw reactie.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Misja20 4 April 2020, 17:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Beltegoedbon doet het niet met opwaarderen: op m’n moeders telefoon. KPNwinkel lijkt weg/gesloten in Leiden. Wat te doen? Ik had t zelfde laatst met de Hema en n bonnetje; zij verwezen me door naar de winkel (was Tmobile) en dat hielp!  Bvd voor uw reactie.

 

 


welke winkel heb je het beltegoed bonnetje gekocht en is het echt een KPN beltegoed bonnetje? check ook even de datum die op het bonnetje staat..

Wat voor melding krijg je als je probeert op te waarderen?

Albert Heijn, vandaag! Ja; staat KPN-beltegoed op. Na 1244 bellen, 9 intoetsen voor t bonnetje en dan het nr. daarvan invoeren gevolgd door  hekje, doet ie gewoon niks..

Reputatie 6
Badge +6

Albert Heijn, vandaag! Ja; staat KPN-beltegoed op. Na 1244 bellen, 9 intoetsen voor t bonnetje en dan het nr. daarvan invoeren gevolgd door  hekje, doet ie gewoon niks..


Vreemd!

Probeer het is via sms op te waarderen, dat kan op de volgende manier. Stuur een smsje (gratis) naar 1266 met daarin als eerst de opwaardeer code ( spatie) dan de tekst OPWAARDEREN

Lukt dat wel?

Zit er wel een KPN prepaid kaartje in…?

Gezien deze opmerking:

(was Tmobile) en dat hielp!

Het getoonde netwerk is niet altijd de provider.

Mijn prepaid is Lebara en de telefoon toont KPN (nml het netwerk waar Lebara gebruik van maakt). Maar moet dan echt Lebara tegoed hebben.

Albert Heijn, vandaag! Ja; staat KPN-beltegoed op. Na 1244 bellen, 9 intoetsen voor t bonnetje en dan het nr. daarvan invoeren gevolgd door  hekje, doet ie gewoon niks..


Vreemd!

Probeer het is via sms op te waarderen, dat kan op de volgende manier. Stuur een smsje (gratis) naar 1266 met daarin als eerst de opwaardeer code ( spatie) dan de tekst OPWAARDEREN

Lukt dat wel?

Wat een geweldige tip!! We ontdekten de tip spontaan ook op het bonnetje.. Nog nooit eerder gedaan! Dit hielp. Voortreffelijke snelle service, KPN! We zijn weer dik tevreden!!

Reageer