Beantwoord

prepaid registratie tegoed nog steeds niet gehad.

  • 25 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 274 keer bekeken

na contact opnemen met kpn ( wat dat al niet soepel ging ).

ze weten niet eens wat hun eigen actie's zijn ??!!.

nu na twee weken nog steeds geen registratie tegoed van 7.50 .

kan natuurlijk wel weer bellen , maar ja ........

wie weet gaat het op deze manier ook ?

ben benieuwd 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 november 2015, 12:18

Hoi Davy, 

Dank voor je gegevens! Zojuist heb ik € 7,50 bijgeschreven, dit was inderdaad niet goed gegaan. Veel plezier ermee! 

Met groet, 

Cindy 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Davy, 

Welkom op het forum van KPN! Als het contact niet soepel is verlopen telefonisch, kan ik me voorstellen dat je een andere weg opzoekt. Wat is er precies gebeurd? Na 2 weken had je registratietegoed al wel bijgeschreven moeten staan, dus ik kijk graag met je mee waar het blijft. Hiervoor stuur ik je zo een privébericht toe, want ik heb hiervoor wat gegevens van je nodig. Als je dat bericht wilt beantwoorden, dan duik ik er voor je in. 

Met groet, 

Cindy

bedankt voor de reactie ,

ik hoor het graag van u wat voor informatie u nodig heeft.

mvgr 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Davy, 

Je hebt hierover een bericht in je inbox. Als je op de hoofdpagina staat, dan zie je rechts een vierkantje met jouw profiel. Hier kun je ook je privéberichten aanklikken. Lukt het zo? 

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Davy, 

Dank voor je gegevens! Zojuist heb ik € 7,50 bijgeschreven, dit was inderdaad niet goed gegaan. Veel plezier ermee! 

Met groet, 

Cindy 

Reageer