Beantwoord

Prepaid saldo opvragen zonder SMS bevestigings code?

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 749 keer bekeken

Bij Telfort kon ik online mijn prepaid tegoed online opvragen. Hiervoor had ik mijn 06 nr en pasword nodig. Nu bij KPN Prepaid app krijg ik een bevestigingscode per sms om eenmalig de app te activeren.
Dat geeft niet maar:
1) ik heb meerdere prepaid nummers en kan maar een nr in de app toepassen. Zou mooi zijn om meerdere nr’s in de app te gebruiken.
2) Een prepaid sim zit in mijn alarm installatie. Als ik wil weten wat mijn tegoed daar op is dan moet ik de sim in een tel. toestel doen en in de prepaid app zetten. Erg omslachtig! Ik zou graag weer online mijn tegoed willen inzien met alleen het 06 nr en pasword.
icon

Beste antwoord door --Joris-- 1 October 2019, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Joris, welkom terug. Eens met jouw eerste punt. De app is gebonden aan je mobiele nummer waardoor je dus niet meerdere nummers kunt beheren in de Prepaid app. Of dit later wel mogelijk gaat zijn weet ik eerlijk gezegd niet.

Jouw tweede punt snap ik ook heel goed, want dat is inderdaad omslachtig. Als je het prepaid 06-nummer koppelt aan de KPNID, en dan inlogt bij MijnKPN, kan je als het goed is ook het beltegoed inzien. Zie voor meer info deze pagina: https://www.kpn.com/prepaid/app.htm

Laat je weten of dat lukt?
Het is opgelost doordat ik mijn SIM uit mijn alarmunit heb gehaald en tijdelijk in een telefoon heb gedaan om de bevestigings SMS te kunnen lezen on de Prepaid app te activeren. Op mijn iphone staat een KPN prepaid app met een nummer en op mijn ipad staat dezelfde app maar dan met de 2e prepaid nr. En in Mijnkpn heb ik beide prepaid nummers toegevoegd aan mijn producten. In Mijnkpn staat wel het tegoed wat je nog hebt maar kun je niet zien tot hoe lang het nog geldig is. Daarvoor moet ik weer naar de Prepaid app om de eind datum te zien. Zou wel handig zijn als de eind datum ook in Mijnkpn te zien zou zijn!
Reputatie 7
Badge +25
Fijn dat het is opgelost in ieder geval! Ja, op deze manier is de informatie een beetje verspreid inderdaad. Ik zal de feedback natuurlijk doorgeven! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.