Beantwoord

Prepaid sim in gsm tracker

  • 11 May 2021
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

Badge

Hi allen. heb een vraag Ik heb ook een gps Tracrr voor in de auto er zit een Pripai simkaart in van Tellfort nu is telfort KPN geworden ik heb sinds dien geen contact meer met de tracer na opgewardeerd te hebben, APN nummer is wel hetzelfde gebleven volgens de lijst .maar heb geen contact meer omdat de tracrr ledje geel blijft branden en heb ik dus geen gprs communicatie meer komt dit omdat het nu kpn geworden is als ik een bericht stuur gebeurt er niets maar als ik de sim in een oude mobiel doet kan ik ze wel lezen en terug smsen. nu zegt men in de kpn winkel dat ik een data simkaart moet aanvragen a 5 euro pm heeft iemand hier ervaring mee  ik hoor het graag overigens de simkaart staat niet geregestreerd bij de providers. ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen,ik hoor het graag.    groet Tracrr.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2021, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi allen. heb een vraag Ik heb ook een gps Tracrr voor in de auto er zit een Pripai simkaart in van Tellfort nu is telfort KPN geworden ik heb sinds dien geen contact meer met de tracer na opgewardeerd te hebben, APN nummer is wel hetzelfde gebleven volgens de lijst .maar heb geen contact meer omdat de tracrr ledje geel blijft branden en heb ik dus geen gprs communicatie meer komt dit omdat het nu kpn geworden is als ik een bericht stuur gebeurt er niets maar als ik de sim in een oude mobiel doet kan ik ze wel lezen en terug smsen. nu zegt men in de kpn winkel dat ik een data simkaart moet aanvragen a 5 euro pm heeft iemand hier ervaring mee  ik hoor het graag overigens de simkaart staat niet geregestreerd bij de providers. ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen,ik hoor het graag.    groet Tracrr.

Nou nee hoor, daar hoef je geen abonnement voor te nemen.

Jou simkaart werkt waarschijnlijk niet meer, omdat je te lang niet gebruikt hebt gemaakt van de simkaart, dat houd in dat je niet minimaal 1 keer in de 6 maanden een betaalde handeling hebt uitgevoerd of opgewaardeerd hebt in de laatste 9 maanden, dan word je simkaart definitief geblokkeerd, dat is ook niet meer ongedaan te maken.

Je hebt dus een nieuwe prepaid simkaart nodig: https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/simkaart/prepaid

 

die kun je daarna weer in de tracker zonder problemen gebruiken.

Badge

Hi Misja20.snelle reactie hoor. toch even een puntje. de simkaart is opgewardeert na verloopdatum en toch kan ik er nu mee bellen en smsen met een mobiel waar de kaart nu in zit hoe kan dit dan./

Reputatie 6
Badge +6

Als je met de simkaart in een mobiel kan bellen en smsen, dan is de simkaart dus nog wel actief, wat wel opmerkelijk is,als ik je verhaal lees, maar goed als jij dat zeker weet, dan zit daar het probleem niet.

Ik weet wel dat soms bij trackers op netwerk niveau het APN aangepast moet worden, dat kan een kpn moderator voor je doen, dus je zal dan even moeten wachten op een reactie van een moderator.

Je kan wel alvast onder je forum profiel, bij 1 van de vakjes waar prive achter staat, alvast je mobiele nummer en simkaart noteren, dan kan een moderator meteen meekijken wanneer het word opgepakt.

Reputatie 7
Badge +30

Hi @TracRR, welkom! Ik heb niets toe te voegen aan de berichten van Misja20 :-). Wil je je 06-nummer in je profiel zetten en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Badge

Hi mob nummer is geplaatst 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @TracRR, dank! Ik zie dat dit nummer niet bij KPN in dienst staat! Als ik 'm door de gevonden nummerreeksen van ACM haal, dan zie ik T-Mobile staan. Klopt dat? Dan moet je even contact met T-Mobile opnemen :-).