Beantwoord

prepaid sim kaart

• 18 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo,

Mijn dochter heeft een simkaart gekocht voor 5 euro en zou 10 euro beltegoed krijgen, bij het inzetten in haar nieuwe telefoon ivm naar middelbare school ook een nieuw telefoon, is haar beltegoed gelijk weg ...ivm automatisch internet verbinding. Erg zuur voor haar. Is wel gelijk makkelijk geld verdiend voor kpn. Zouden jullie dit geld weer willen opwaarderen voor haar zodat ze een goed gevoel bij kpn krijgt. Dank u.

haar moeder
icon

Beste antwoord door HelpPauw 20 augustus 2018, 20:23

Het was een wijze les voor ons allen, incl rest van de fam. (lees meerdere kinderen).
Dankjewel KPN voor het netjes oplossen. Het was van mij niet netjes om te zeggen "makkelijk geld verdienen voor KPN" in mijn emotie. Jullie hebben het netjes/snel voor haar opgelost. Ze is daar erg blij mee. nogmaals dank!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Oei. Dus ze zat op dat moment niet op wifi? En toen ging de telefoon updaten? In dat geval kan het snel gaan. Het maakt je in ieder geval wel direct extra alert op je tegoed dus daar zal ze in de toekomst wel extra waakzaam op zijn. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Het was een wijze les voor ons allen, incl rest van de fam. (lees meerdere kinderen).
Dankjewel KPN voor het netjes oplossen. Het was van mij niet netjes om te zeggen "makkelijk geld verdienen voor KPN" in mijn emotie. Jullie hebben het netjes/snel voor haar opgelost. Ze is daar erg blij mee. nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +18
Goed om te lezen! Fijne avond! 🙂

Reageer