Beantwoord

prepaid sim kaart activeren

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik heb net een prepaid sim kaart gekocht en als k hem probeer te activeren door te bellen of smsen krijg ik de melding: niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 19:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo jenem58,

Wat lastig dat je prepaid simkaart niet geactiveerd lijkt te zijn. Voor bellen en SMS-en heb je wel beltegoed nodig, wat je zou kunnen opwaarderen online via de website.

Verder kan het zijn dat jouw oude toestel niet simlock vrij is. Heb je deze ooit bij KPN gekocht, kan je hier controleren of hij simlock vrij is. Heb je hem ergens anders gekocht, kan je controleren of hij simlock vrij is door er nog een simkaart in te testen. Werkt die wel, is hij simlock vrij. Werkt ook die niet, is hij niet simlock vrij en dient de simlock eraf gehaald te worden. Dit kan je vaak in een telefoonwinkel wel regelen!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jenem58, Is het inmiddels gelukt met het activeren van je prepaid simkaart? Zo niet, help ik je. Zou je dan jouw 06-nummer i.c.m. simkaartnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Jenem58 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer