Beantwoord

Prepaid Sim kaart nooit ontvangen

  • 11 October 2021
  • 16 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb op 5 okt 2021 een prepaid Sim kaart besteld en betaald en op 11 oktober nog steeds niet ontvangen. En het is onmogelijk een helpdesk te bellen. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 October 2021, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Smarty025 

 

Onmogelijk omdat je niet kan bellen of omdat je het nummer niet weet?

Het gratis nummer van de klantenservice is 0800 0402

 

Je kan ook contact via de chat krijgen, dan ga je naar deze webpagina: https://www.kpn.com/service.htm

Klikken op mobiel, stukje naar beneden scrollen en klikken op Ik heb een andere vraag en dan weer stukje naar beneden en klikken op Naar chat

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Smarty025, niet zo handig :slight_frown:

Is het je inmiddels gelukt om hier iemand over te spreken of kan ik je er verder mee helpen?

In het laatste geval; had je al een prepaid nummer bij ons en wilde je een vervangende simkaart? Of gaat het om een nieuwe aanvraag met een helemaal nieuw nummer?

Dank voor de reacties. 
1. ik kan wel bellen (0800-0402) maar kom in een keuzemenu en dan krijg ik een sms met een link die me niet verder brengt. 
2. ik heb een nieuwe prepaid Sim-kaart besteld met een nieuw nummer en deze Sim-kaart is nooit aangekomen. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat schiet niet echt op dus, raar dat je niet gewoon iemand te spreken krijgt @Smarty25. Dat zou wel moeten!

Heb je wel een bevestiging per mail ontvangen over je bestelling? Zo ja, zou je het ordernummer/bestelnummer dat daar in staat, in het het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

 

Hi Maja, hoe kan ik het bestelnummer in mijn profiel opnemen? Ik heb uiteraard een bestelnummer. 
Het is toch vreemd dat ik nergens heen kan bellen om aan te geven dat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen?

Het bestelnummer kan je in het vakje Persoonlijke opmerkingen toevoegen in je profiel op het forum. Daarna onderaan die pagina de wijziging(en) opslaan.

Ik heb het bestelnummer toegevoegd in het veld Persoonlijke opmerkingen. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Smarty25!

Ik zie je bestelling terug in het bestelsysteem, maar vind ‘m verder nergens, je bestelling lijkt dus niet goed in het systeem terecht te zijn gekomen in de achterliggende systemen die je order daadwerkelijk verwerken :thinking:

Heb je via iDeal betaald? Of op een andere manier?

Hi Maja, ik heb inderdaad via iDeal betaald op 5 oktober en daarna gewoon bevestiging van bestelling en betaling ontvangen. Echter helaas nog steeds geen prepaid Sim-kaart. 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk @Smarty25!

Ik heb je een privébericht verstuurd met een aanvullende vraag, zou je daar eens naar willen kijken? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Smarty25, er is inmiddels een vergoeding doorgevoerd, je zult het aankoopbedrag ergens deze week weer op je rekening zien staan. Excuus voor de ontstane situatie!

Prepaid sim pakketjes zijn ook te krijgen bij supermarkten, tijdschriftenwinkels, drogisterijen e.v.
Let daar dan wel op de uiterste datum van in gebruik name. Wil nog wel eens verlopen zijn. (verkooppunt is daar verantwoordelijk voor)

Hi Peter, uiteraard kan je die daar ook krijgen, maar soms is het even makkelijker om het on-line te bestellen. Niet wetende dat ik nu 3 weken later nog steeds niets heb. 
Dank voor de tip over de uiterste datum. 

Hi @Smarty25, er is inmiddels een vergoeding doorgevoerd, je zult het aankoopbedrag ergens deze week weer op je rekening zien staan. Excuus voor de ontstane situatie!

Hi Maja, bedankt voor je bemiddeling. Het geld heb ik inmiddels retour ontvangen. Ik heb helaas nog geen prepaid SIM-kaart. 
Groet, Martijn

Ik heb helaas nog geen prepaid SIM-kaart. 

Daarvoor zou ‘ik’ gewoon naar een fysieke winkel gaan als Supermarkt, Tijdschriftenmagazijn, Mediamarkt, telefoonwinkel, BCC, ….

Heb je 't meteen in handen :kissing_smiling_eyes: .

Alleen dan dus die die uiterste datum van in gebruik name goed checken. (en evt. direct bij het verkooppunt reclameren)

Reputatie 7
Badge +20

Hi Maja, bedankt voor je bemiddeling. Het geld heb ik inmiddels retour ontvangen. Ik heb helaas nog geen prepaid SIM-kaart. 

Top dat je het terug hebt!

De bestelling die je geplaatst hebt, is voor altijd ‘stuk’, dus op dit moment loopt er bij ons in de systemen niets om je aan een nieuwe simkaart te helpen. Nou kan je weer via de website bestellen, maar gezien je ervaring met je vorige bestellen én het feit dat je hier nu al zo lang mee bezig bent, sluit ik me eigenlijk aan bij wat @PeterG aangeeft en wil ik je aanraden om een simkaart te kopen bij een fysieke winkel, zodat je de simkaart direct in je bezit hebt en in gebruik kan nemen!