Beantwoord

Prepaid sim kaart voor in belio touch gps tracker smartwatch werkt niet

  • 11 June 2021
  • 5 reacties
  • 192 keer bekeken

Hoi,

ik heb een prepaid simkaart aangeschaft voor in de belio touch smartwatch van mijn kinderen.

Pincode van sim staat uit; sim getest in iphone en werkt;

maar in het horloge geen gps signaal en horloge is offline. Aldus belio ligt dit aan de simkaart.

ik zag in eerdere discussies dat er iets aan het kaartje anders ingesteld moest worden. 
Als dat voor mij de oplossing is, dan hoop ik dat u mij kunt helpen

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 June 2021, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eva100, welkom op ons forum!
Het kan inderdaad zijn dat jouw smartwatch alleen werkt op de “prepaid internet” APN!
Die kan ik voor je aanzetten, daarna moet je hem mogelijk nog wel instellen op je smartwatch, daar heb ik dan weer iets minder verstand van.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Zou iemand mij ook kunnen helpen bij het beantwoorden van deze vraag?

 

Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Viënna

Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Viënna

Beste Vienna,

 

ik zou een eigen forum opstarten daar krijg je sneller antwoord als hier