Beantwoord

Prepaid sim verloren

  • 25 May 2020
  • 5 reacties
  • 1025 keer bekeken

Beste,

 

Voor mijn moeder (82 jaar) hebben we een ouderwetse GSM met prepaid kaart zodat ze kan bellen als er iets gebeurd. Nu is ze afgelopen zaterdag haar GSM kwijt geraakt tijdens het fietsen. We weten dus niet waar deze is.

Tot heden heeft zich ook niemand gemeld die hem heeft gevonden (haar rijbewijs zat er bij in het hoesje).

Nu lees ik op het forum dat het mogelijk is dat ze een nieuwe simkaart krijgt maar wel met haar oude nummer. Wat moeten we daar voor doen ?

 

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Misja20 25 May 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ja zeker, je kan via volgende link een nieuwe simkaart aanvragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm

Hoi Misja20,

 

 

Bedankt voor je reactie; maar omdat de telefoon is kwijtgeraakt hebben we het simkaartje niet.

Het kaartnummer weten we dus ook niet.
Kaartje is gekocht toen het nog Hi was dus een aankoopbewijs met daarop 06-nummer en/of simkaartnummer hebben we niet ;)

 

Groeten,

Reputatie 7
Badge +30

Beste @KPN-Gebruiker71, welkom! Wat ontzettend vervelend zeg, helemaal met het rijbewijs erbij.. Wil je het 06-nummer van je moeder in jouw forumprofiel zetten? Laat hier even weten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor jullie kan doen!

Beste @Marcia_

 

Dank je. Profiel aangepast met nummer erin.

Reputatie 7
Badge +30

Top. Ik stuur je een privébericht met inhoudelijke informatie omtrent de nieuwe simkaart.