Vraag

prepaid simcard voor track and trace apparaat

  • 12 October 2020
  • 4 reacties
  • 318 keer bekeken

beste forum leden,

aangezien ik bij geen enkele provider ook KPN geen juist antwoord krijg,  men wil geen moeite doen,

er zijn blijkbaar geen mensen die daar werken die het iets interesseert?

Ben ik na 5 maanden nog steeds op zoek naar het antwoord nl en deze vraag heb ik ook gesteld bij alle andere providers, is de vraag nu  aan KPN:   

kan KPN mij een prepaid simcard leveren die geschikt is vanaf 2g tot 4g  en vooral ook werkt in een track and trace GT02 12 volt apparaat. kan/wil kpn mij ook dan aan de gegevens helpen met de APN?

of zijn er leden die hier antwoord op hebben? die mij kunnen helpen op afstand in jip en janneke taal. ik ben inmiddels bijna 61 jaar en ineens eist men dat track and trace op mijn motor komt te zitten.

een kaart van een andere provider: o nee meneer deze werkt gegarandeerd (NOT)  dus daar zit ik nu aan vast en voordat ik zo meteen mn korting van de verzekering verspeel.

 

dus HELP mvg ben  

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Ben, 

Wat jammer om te lezen dat je vraag tijdens een eerder contact nog niet is beantwoord. Ik denk graag met je mee wat je het beste kan doen in deze situatie. Als ik het goed begrijp, ben je op zoek naar een Prepaid simkaart waarmee je gebruik kan maken van 2G, 3G en 4G, welke je wilt gebruiken voor een GPS tracker. Bij KPN Prepaid heb je toegang tot het alle netwerken, maar je kan met KPN Prepaid helaas geen gebruikmaken van 4G snelheid. Ik verwacht niet dat je voor een GPS tracker 4G snelheid nodig hebt, maar is dit een noodzaak voor jou, dan kan je een Mobiel internet abonnement afsluiten voor de aansluiting. 

Wil je gebruik gaan maken van KPN Prepaid, dan kan je hier een simkaart (startpakket) bestellen. GPS trackers werken in combinatie met KPN Prepaid vaak het best, wanneer je gebruikmaakt van de prepaidinternet APN (toegangspunt). Dit kunnen wij achteraf voor je instellen. Daarvoor kan je (na aanschaf) de gegevens (06-nummer en simkaartnummer) van de Prepaid aansluiting invullen in je Forumprofiel, dan help ik je hiermee. 

Kun je hiermee eerst uit de voeten? 

Reputatie 6
Badge +6

Een GPS tracker kan zelfs op 2G al goed werken, de snelheid die KPN met Prepaid aanbied op 4G is dus echt meer dan genoeg.

Ik zou wel wanneer je de simkaart hebt, het Prepaid Bonus tarief activeren: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Bij elke opwaardering krijg je dan gratis extra beltegoed, wat het per mb internet weer net wat goedkoper maakt :)

kijk hier kan ik iets mee. echter ik zie 3 mogelijkheden ik denk zelf de middelste met onbeperkt data? van 9,99??

KPN SIM-kaart Onbeperkt Online

  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • € 10,- gratis beltegoed

9,99

deze dus denk ik??

maar nu reageren jullie op mn vrouws email en niet op die van mij .Reden? 

****

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 6
Badge +6

Een GPS tracker gebruikt volgens mij echt minimale hoeveelheid aan data, een onbeperkt bundel of grote data bundel heb je daar voor echt niet nodig.

Ik zou zelf de 5 euro versie bestellen die ze aanbieden en dan de 100MB bundel activeren die 4 euro per maand kost. Die bundel hoort namelijk eigenlijk al ruim genoeg te zijn voor een tracker.

De Prepaid bundels kan je hier vinden: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Ik sluit zelf niet uit, dat je zonder data bundel zelfs goedkoper uit kan zijn, mits je dus overschakelt op het bonus tarief plan.

Maar goed, dat moet je zelf beslissen wat je beter of handiger vind.

Reageer