Beantwoord

Prepaid simkaart

  • 6 May 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

hallo

ik heb vanmiddag een prepaidkaartje gekocht voor een telfoon op mijn werk.deze is simlock vrij.
maar heb kaartje erin gedaan maar telefoon ziet deze niet???
bij phonehouse had de medewerker al moeite met pc. kan het zijn dat de card helemaal niet is geactiveerd door de phonehouse
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 22:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @rvb001, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je net nieuw gekochte prepaid simkaartje het niet doet.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee hoe dit komt.

Kan je aangeven op welke manier je hebt getest dat je toestel simlock vrij is? Dit is namelijk wel een belangrijk detail.

Verder ben ik benieuwd wat er precies gebeurt op het moment dat je de simkaart in het toestel stopt. Krijg je dan een foutmelding dat de simkaart niet geaccepteerd wordt? Of krijg je geen verbinding met het KPN netwerk?

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je neerzetten bij persoonlijke opmerkingen, en dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef je een seintje wanneer het gelukt is om je profiel aan te vullen?
Reputatie 7
Badge +21
@rvb001, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het probleem met jouw prepaid simkaart inmiddels is opgelost. Zo niet, dan hoor ik het graag en zie ik de gegevens tegemoet!

Reageer