Beantwoord

prepaid simkaart € 9,99 voor € 4,99 inclusief € 10,- gratis beltegoed.

• 17 mei 2017
  • 4 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik heb begrepen dat je na de aankoop van de KPN simkaart €2,50,- euro op je simkaart hebt staan en na de registratie nog eens €7,50,-. Dus totaal €10,- euro, maar nu lees ik net in het kopje 'Tarieven'.

Bij € 10,- opwaarderen € 5,- extra tegoed
Bij € 20,- opwaarderen € 15,- extra tegoed

Geld dit continu of maar eenmalig de extra beltegoed en kan ik daarmee dan ook 0900 nummers bellen? (betaalde service)

Dus min €5,00,- euro aankoop simkaart = €2,50,- + €7,50,- = €10,- beltegoed + €20,- + €15,- extra beltegoed = totaal €10,- + €20,- + €15,- = €45,- euro beltegoed voor slecht €25 euro.

Met voorbaat dank voor het lezen van mijn bericht.

Vriendelijke groeten,

Ruben. M
icon

Beste antwoord door Cindy_ 18 mei 2017, 11:25

Dat tarief is het Bonus tegoed tarief. Klinkt allemaal leuk maar in de praktijk best wel bagger. Met al dat extra tegoed kan je namelijk bijna niets. Of 0900 nummers er onder vallen weet ik niet, maar bundels etc in iedergeval niet.

Hoi Ruben, welkom op het forum! Wanneer je het bonustegoed wilt gebruiken voor gewoon bellen, dan kan dat prima. Bundels kun je er inderdaad niet van kopen, zoals Robin al zegt. 0900 nummers kun je wel bellen. Je betaalt dan de kosten van het servicenummer + reguliere kosten. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dat tarief is het Bonus tegoed tarief. Klinkt allemaal leuk maar in de praktijk best wel bagger. Met al dat extra tegoed kan je namelijk bijna niets. Of 0900 nummers er onder vallen weet ik niet, maar bundels etc in iedergeval niet.
Hoe kan ik hierachter komen? door de klantenservice zelf te bellen of kan ik via een live chat erachter komen?
Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ruben, welkom op het forum! Wanneer je het bonustegoed wilt gebruiken voor gewoon bellen, dan kan dat prima. Bundels kun je er inderdaad niet van kopen, zoals Robin al zegt. 0900 nummers kun je wel bellen. Je betaalt dan de kosten van het servicenummer + reguliere kosten. Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ruben, is bovenstaande duidelijk? Ik hoop het! Als je nog aanvullende vragen hebt, dan kun je die stellen 🙂.

Reageer