Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland

  • 29 December 2020
  • 11 reacties
  • 438 keer bekeken

ik zit met het zelfde probleem zit in Rusland en kan door corona virus niet naar Nederland mijn broer heeft prepaid kaart opgestuurd en niet geactiveerd 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 December 2020, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

ik zit met het zelfde probleem kun je mij ook helpen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @olga1312, ik ga m'n best voor je doen!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het nummer van de simkaart waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.

JA DIT IS GEBEURD IK HOOP DAT HET LUKT VRIENDELIJKE DANK

Reputatie 7
Badge +20

Bij deze hem ik hem geactiveerd :slight_smile: Mocht hij nog niet direct werken zou je je toestel dan even uit en daarna weer aan willen doen? 

Bedankt voor U moeite de sim is geactiveerd Ik ben nu een gelukkig mens 

Reputatie 7
Badge +20

Heel graag gedaan!

ik zit in belgie en heb meerdere prepaid kaarten (en abonnement) van KPN en normaal kan ik die zo activeren, maar vandaag lukt het niet, en heb het nieuwe nummer echt nodig. wat kan ik doen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Monique 2321 

Een prepaid simkaart kan je zelf alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators.

Dank je Ruud. Was inmiddels naar de grens gereden. Woon daar 5 minuten vandaan dus opgelost! Gr Monique 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is ook een oplossing 😀.
Gelukkig was dat niet zo ver voor jou. Je zal maar bij de Franse grens wonen 😮

Reputatie 7
Badge +20

Hah! Dat is een hele handige oplossing 😁 Top dat je hem al actief heft gekregen @Monique 2321, dan hoef ik niet meer voor je aan de slag 😊