Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland lukt niet

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Ja, helaas wel fout gedacht. Ik wilde een sim meenemen voor mijn vakantiehuisje; maar dan moet je hem wel even in Nederland aktiveren.....want in het buitenland gaat dat niet...je hoort wel een mooi nederlandse mevrouw zeggen dat het gebelde nummer niet antwoordt....maar geaktiveerd is niks.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 maart 2019, 09:00

Dank voor je bericht! Ik heb de kaart geactiveerd. Het kan nodig zijn om je toestel even uit en aan zetten. Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @zwitserlevel Als je je Prepaid-simkaart activeert moet je inderdaad in Nederland zijn. Ik kan kijken of ik het wel voor elkaar kan krijgen, als je nog in het buitenland bent. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, het mobiele nummer en je simkaartnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bart_ aldus geschiedde....het staat erin. Mijn mobiel met de kaart erin staat aan. en ik wacht af.
Reputatie 7
Badge +19
Dank voor je bericht! Ik heb de kaart geactiveerd. Het kan nodig zijn om je toestel even uit en aan zetten. Laat je weten of het gelukt is?
Het werkt ! BEDANKT !

Reageer