Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland lukt niet

  • 11 March 2019
  • 10 reacties
  • 926 keer bekeken

Ja, helaas wel fout gedacht. Ik wilde een sim meenemen voor mijn vakantiehuisje; maar dan moet je hem wel even in Nederland aktiveren.....want in het buitenland gaat dat niet...je hoort wel een mooi nederlandse mevrouw zeggen dat het gebelde nummer niet antwoordt....maar geaktiveerd is niks.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 March 2019, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @zwitserlevel Als je je Prepaid-simkaart activeert moet je inderdaad in Nederland zijn. Ik kan kijken of ik het wel voor elkaar kan krijgen, als je nog in het buitenland bent. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, het mobiele nummer en je simkaartnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bart_ aldus geschiedde....het staat erin. Mijn mobiel met de kaart erin staat aan. en ik wacht af.
Reputatie 7
Badge +20
Dank voor je bericht! Ik heb de kaart geactiveerd. Het kan nodig zijn om je toestel even uit en aan zetten. Laat je weten of het gelukt is?
Het werkt ! BEDANKT !

Beste Bart, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan jij mij ook helpen?

Hartelijke groet,

Ronald 

Reputatie 7
Badge +20

Beste Bart, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan jij mij ook helpen?

Hartelijke groet,

Ronald 

Hi @Ronald Ton Ik ga m'n best doen. Wat ik nog van je nodig heb is het nummer van je simkaart. Wil je die nog in je Forum Profiel zetten? Dan kan ik je verder helpen! 

Dag Bart, hartelijk dank voor je reactie. Ik zal je de details besparen, maar KPN heeft er in mijn geval een behoorlijk rommeltje van gemaakt. De helpdesk kon geen oplossing bieden en uiteindelijk heb ik zelf maar iets verzonnen. Mijn probleem is hopelijk morgen of overmorgen opgelost. Tip: vermeld op de KPN website op het moment van het bestellen van een sim kaart, dat activeren in het buitenland niet gaat. Groet, Ronald. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is jammer @Ronald Ton , maar als jij het 06nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel zet dan verwacht ik dat @Bart_  jouw prepaid sim wel sneller kan activeren. 

Reputatie 7
Badge +20

Werkt het inmiddels @Ronald Ton ? Geef gerust een gil als je nog hulp nodig hebt. 

Dag Bart, inmiddels werkt eea weer.

Groet Ronald.