Beantwoord

Prepaid simkaart activeren lukt niet

  • 9 January 2022
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

DE NIEUWE SIMKAARTNUMMER PAKT HIJ NIET HOE KAN DAT OPLOSSEN

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 9 January 2022, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

DE NIEUWE SIMKAARTNUMMER WERKT NIET HOE KAN IK DAT OPLOSSEN

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Renke van der Brug 

Ben je in Nederland? Een prepaid simkaart kan je alleen activeren door rechtstreeks met het KPN netwerk te verbinden, in Nederland dus.

 

ps. zet je Caps Lock even uit, je bericht komt zo over als SCHREEUWEN :sunglasses: .

hij herkent de kaart niet

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Renke van der Brug 

Kan je wat meer informatie geven? Wij zien niet wat jij ziet, maar alleen wat jij ons vertelt.

Waar ben je, in Nederland of in het buitenland? Wat doe je, krijg je een foutmelding (en welke)?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Renke van der Brug, welkom op ons forum!
Is het je in de tussentijd nog gelukt je simkaart te activeren?
Waar loop je precies tegenaan? Een prepaid simkaart activeer je door hem in je toestel te doen en er mee te bellen (vanaf ons netwerk in Nederland)

Om hierover direct contact met ons te hebben kun je ons ook altijd bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service

 

Wat is de uiterste verkoopdatum (of ook uiterste activatiedatum) die op de verpakking staat vermeld. Vooral Albert Heijn is er goed in om verlopen pakketjes in voorraad te hebben.