Beantwoord

Prepaid simkaart activeren zonder sms code

• 30 november 2018
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Graag zou ik mijn nieuwe KPN simkaart willen koppelen aan mijn KPN account, echter is het niet mogelijk om het controle SMS-je te lezen. Dit simkaart zit ingebouwd in een auto en voor communicatie gebruik ik alleen sms met de auto. Ik kan verzonden SMS berichten niet uitlezen.

Hierdoor kan ik het controle SMS-je dus niet inzien om deze sim aan een mijn kpn account te koppelen. Dit zou ik graag wel willen doen, zodat ik mijn beltegoed kan inzien en opwaarderen. Ik heb wel alle gegevens van de SIM kaart (PUK code, SIM kaart nummer, etc.).

Hoe krijg ik deze nu gekoppeld?

Edit : laat maar, is niet mogelijk.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 december 2018, 12:03

Goedemiddag Jasper, welkom op het Forum!

Helaas heb je het antwoord zelf ook gevonden, je dient eenmalig de sms te kunnen lezen en die code in te voeren om hem te koppelen. Gelukkig is dit wel eenmalig, dus in principe zou je het simkaartje een paar minuten in je toestel kunnen stoppen voor die verificatie SMS, en daarna weer terug stoppen. Alleen weet ik niet hoe haalbaar dat is, omdat je aangeeft dat het ingebouwd zit. Hopelijk lukt het alsnog!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Jasper, welkom op het Forum!

Helaas heb je het antwoord zelf ook gevonden, je dient eenmalig de sms te kunnen lezen en die code in te voeren om hem te koppelen. Gelukkig is dit wel eenmalig, dus in principe zou je het simkaartje een paar minuten in je toestel kunnen stoppen voor die verificatie SMS, en daarna weer terug stoppen. Alleen weet ik niet hoe haalbaar dat is, omdat je aangeeft dat het ingebouwd zit. Hopelijk lukt het alsnog!

Reageer