Beantwoord

Prepaid simkaart bestelling dubbel ontvangen

  • 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ik heb een prepaid sim kaart besteld, maar deze heb ik nu 2 x ontvangen (met dus 2 telefoonnummers). Eentje wil ik wel terugsturen, maar ik wil niet dat die ander daarmee ook meteen geannuleerd wordt.
Het gaat om één bestelling. Er is ook één keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven.
icon

Beste antwoord door Alex_P 17 juli 2019, 20:46

Hoi Hill, welkom hier.

Wat attent en eerlijk dat je dit bij ons aangeeft. In dit geval kan je eventueel iemand blij maken met een kaartje, mocht je iemand kennen die deze kan gebruiken. Foutje van de zaak. 😉 Mocht je per se de kaart terug willen sturen, dan kan het naar dit adres:

KPN Retouren
Antwoordnummer 17008
2501 VG Den Haag
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Hill, welkom hier.

Wat attent en eerlijk dat je dit bij ons aangeeft. In dit geval kan je eventueel iemand blij maken met een kaartje, mocht je iemand kennen die deze kan gebruiken. Foutje van de zaak. 😉 Mocht je per se de kaart terug willen sturen, dan kan het naar dit adres:

KPN Retouren
Antwoordnummer 17008
2501 VG Den Haag

Reageer