Vraag

Prepaid simkaart betaald maar niet geleverd

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Nav bovenstaande discussie heb ik een vraag over bestelling en betaling van KPN prepaid simkaart op rekeningnummer: ****IBAN**** via site van KPN, zonder dat het bestelde is geleverd of een factuur is gestuurd. Waar kan ik mijn klacht indien? Een algemeen ‘loket’  van de KPN verwijst me naar de lokale kpn store maar daar kunnen ze mij ook niet helpen. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @klant42, welkom op het forum!
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder, heb je de simkaart in de tussentijd nog mogen ontvangen?
Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je ordernummer willen vermelden bij persoonlijke opmerkingen? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

hoi thomas , ik de gegevens die ik heb toegevoegd aan profiel

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik heb mijn collega's aan het zoeken gezet. Zodra ik meer weet kom ik hierop terug!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @klant42, ik heb helaas nog geen concrete reactie van mijn collega's. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!
 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je geduld @klant42. Mijn collega's geven aan zowel de bestelling als betaling niet terug te kunnen vinden.
Heb je de betaling via iDeal gedaan? Heb je niet heel toevallig nog een terugbetaling van iDeal ontvangen? Als de betaling mislukt krijg je het een paar dagen later teruggestort namelijk.