Beantwoord

Prepaid simkaart extra tegoed

  • 4 August 2019
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik heb een gratis simkaart van kpn gekregen waar €2,50 op staat en ik zou daar nog eens €7,50 bij krijgen als ik me zou registreren bij mijn kpn. Ik heb net op de app gekeken en daar staat dat ik in totaal €2,20 op staat. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 August 2019, 16:11

Bekijk origineel

4 reacties

En ik heb me al geregistreerd
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Iemand anders, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat tegoed niet krijgt, want je het er wel recht op! Dus laten we er even naar kijken. Zie je, als je inlogt in MijnKPN, wel jouw gegevens staan? Zoals naam, postcode en huisnummer?

Daarnaast kan het ook zijn dat je het niet ziet omdat je het op een verkeerde manier opvraagt. Als je via *107# het bonustegoed opvraagt, zie je dan ook € 0,- staan?

Mocht je er niet uitkomen, dan kijk ik het graag voor je na. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer? Geef even een seintje als je het hebt aangevuld! 🙂
Ja ik zie mijn gegevens staan.
Ik heb *107# geprobeerd maar dan zegt hij : Beste klant, het opgevraagde tegoed is niet aanwezig. Groet, KPN
Ik heb het aangevuld 😁
Reputatie 7
Badge +21
@Iemand anders, ik ben even het systeem ingedoken voor je! Gisteren rond 12.15 is het tegoed alsnog toegevoegd. Zou je het nogmaals willen controleren? 😄

Reageer