Beantwoord

Prepaid simkaart in alarmsysteem werkt niet goed

  • 12 March 2021
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik heb een prepaid simkaart in mijn alarm systeem van okka,

Jaren ging het goed en de laatste dagen word  de alarm syteem automatisch geactiveerd, terwijl het uitgeschakeld is. Als ik de simkaart eruit haal dan is de probleem opgelost. Weet iemand hier of het inderdaad door de simkaart komt? (simkaart is geldig er staat genoeg beltegoed ). Nogmaals zou dat aan de simkaart liggen? of aan de gsm module?.

icon

Beste antwoord door Premkoemar 27 March 2021, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Premkoemar, welkom! Wat gek dit! Ik heb zelf geen ervaring met alarmsystemen dus durf er geen antwoord op te geven. Wellicht dat iemand binnen de community wél een antwoord op je vraag heeft! Je zou in ieder geval kunnen proberen om de simkaart eens te vervangen. Baat het niet, dan schaadt het niet ;-). Werkt de simkaart wel gewoon als je deze in een mobiele telefoon plaatst?

Beste Marcia

dat zal ik zeker proberen en ik zal u de hoogte stellen.

b.v.d.

Beste Marcia,

ik heb de probleem gevonden, uiteindelijk was de simkaart toch goed en de probleem lag aan een kapotte bekabelde bewegingsmelder.

Uit geschakeld en de probleem was er niet meer. nog bedankt voor het meedenken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Jij bedankt dat je het nog even liet weten!

Beste Marcia,

het probleem herhaalde toch weer ,wat U mij eerder adviseerde met name om een nieuwe simkaart te plaatsen heeft toch definitief het probleem opgelost.

nogmaals hartelijkdank 👍

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te lezen, @Premkoemar!