Beantwoord

Prepaid simkaart kan niet worden geactiveerd

  • 26 February 2020
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

Prepaid simkaart gekocht voor simpel Nokia toestel dat alleen dient om berichten van de bank te ontvangen, simkaartje in toestel geplaatst, geaccepteerd, nu activeren door telefoonnummer te bellen: lukt niet, kan niet bellen met toestel. Naar toestel bellen lukt ook niet, nummer bestaat niet!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 27 February 2020, 12:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Prepaid simkaart gekocht voor simpel Nokia toestel dat alleen dient om berichten van de bank te ontvangen, simkaartje in toestel geplaatst, geaccepteerd, nu activeren door telefoonnummer te bellen: lukt niet, kan niet bellen met toestel. Naar toestel bellen lukt ook niet, nummer bestaat niet!


Wat is de geldigheid datum die op de verpakking van het simkaartje staat? eventueel dat het niet werkt omdat ie verlopen is.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HBBN, welkom! Dat is balen zeg :-(. Ik ben ook benieuwd wat de geldigheidsdatum is die op de verpakking staat. Als deze is verlopen, kan je het beste even terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt. Als de datum nog niet verstreken is, vul dan je forumprofiel even aan met je 06-nummer en het simkaartnummer. Dit kan je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ kwijt. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Beste Marcia, dank voor je bericht. Je verwijst me naar het forumprofiel, daar ben ik geweest, maar kan ik de gevraagde gegevens niet kwijt, er wordt alleen gevraagd naar adresgegevens, klantnummers, websites, merk en type telefoon etc. Daar gaat het hier niet om.

Ik heb een prepaid simkaart gekocht, die vervalt na 13-09-2021, dus dat is nog een hele tijd.

De simkaart zit in het toestel, toestel geeft ook aan dat de simkaart er in zit, maar als ik bel om kaart te activeren, gebeurt er niks…

mobiel-nummer en simkaartnummer liggen hier voor me, maar ik weet echt niet op welke manier ik kpn nu moet bereiken om hulp te bieden. De telefoon is voor onze financiele afdeling, die hoeft er alleen inlogcodes voor banktransacties op te ontvangen en ze wachten op deze telefoon, en ik kom er maar niet verder mee.

Ik hoop dat je kunt helpen.

Huib

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @HBBN Marcia vroeg om je mobiele nummer en je simkaartnummer en die mag je invullen waar je wilt: als we ze maar hebben ;-)  We hebben beide nummers nodig, zodat we kunnen kijken hoe het zit. Zet je het simkaartnummer er nog bij? Dan kan ik zien wat er speelt. 

Beste Bart, ik heb de gevraage gegevens in mijn profiel vermeld bij Opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @HBBN Ik zag dat ‘ie inderdaad niet actief was. Dat heb ik nu vanuit hier gedaan. Wellicht moet je je toestel even uit en aanzetten, maar volgens mij moet het nu werken. Laat je het weten? 

Gelukt!!!!Prima. Dank je wel.

Reageer