Beantwoord

prepaid simkaart kapot callbot fout !

  • 8 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Hallo forum leden // medewerkers kpn
ik belde en kreeg de call bot aan de lijn zoals gewoonlijk
ik spreek de vraag "prepaid simkaart kapot" in,
en ik krijg wij hebben u een sms gestuurd over gratis simkaart vervanging
en dus keek ik een ik moet dus 5 euro betalen !
maar de chatbot zei nog GRATIS
dit is iets wat ik jammer vind (omdat ik voor 2.50 ergens anders al een simkaart kan halen)
maar ik ben toch kpn klant voor een lange tijd al en ik wil niet graag switchen
dit is niet zeer een klacht maar een verbeter puntje
en iets waar ik wel van teleurgesteld ben
ik hoop dat de admins iets voor mij kunnen betekenen
- justin pooters
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 oktober 2018, 10:40

Ha Justin, welkom! Ik heb bij de betreffende afdeling nagevraagd wat er precies aan de hand is. Zij geven inderdaad aan dat het niet gratis is en dat we de informatie aan gaan passen, zodat dit niet nog eens tot verwarring leidt. Hartelijk dank dat je ons dit hebt laten weten en excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Ha Justin, welkom! Ik heb bij de betreffende afdeling nagevraagd wat er precies aan de hand is. Zij geven inderdaad aan dat het niet gratis is en dat we de informatie aan gaan passen, zodat dit niet nog eens tot verwarring leidt. Hartelijk dank dat je ons dit hebt laten weten en excuses voor het ongemak!

Reageer