Beantwoord

Prepaid simkaart maar geen internet

  • 29 July 2019
  • 4 reacties
  • 650 keer bekeken

Ik heb een prepaid kaart in de telefoon,maar heb geen internet ?.hoe kan dat.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2019, 12:02

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb een prepaid kaart in de telefoon,maar heb geen internet ?.hoe kan dat.
Hallo @Opa monza , heb je wel een geschikte telefoon en zo ja heb je 'mobiele data' wèl aangezet in je telefoon?
En heb je wel bundels aangeschaft? Standaard heb je geen MB's bij het normale tegoed.
Dus de 1 GB bundel of de 100 MB bundel
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

De onbeperkte in zorgelose hebben maar een snelheid van 128 Kb/s. Dat is voor sommige app's te traag.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Opa monza, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je op het moment nog geen gebruik kan maken van je prepaid internet! Hierboven staan 2 plausibele vragen, of je jouw mobiele netwerk hebt ingesteld (en aan hebt staan) en of je een bundel hebt aangeschaft. De bundel is niet per se nodig, je kan ook je tegoed gebruiken. Maar het gaat dan wel érg snel met je tegoed, dat gaat op voordat je het weet.

Om te controleren of jouw toestel goed ingesteld staat kan je onze toestelhulp gebruiken. Selecteer jouw toestel en kies voor handmatig internet instellen.

Het kan ook nog voorkomen dat er een blokkade op dataroaming staat, dat houdt het gebruik van internet ook tegen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer? Je kan dit noteren bij persoonlijke opmerkingen, dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Opa monza, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer