Beantwoord

Prepaid simkaart met nummerbehoud

  • 23 May 2020
  • 6 reacties
  • 262 keer bekeken

Als ik een nieuwe prepaid simkaart met nummerbehoud zou willen bestellen, maar de huidige simkaart nog steeds wil gebruiken, is er dan een deadline om de nieuwe simkaart te moeten activeren óf kan ik die gewoon achter de hand houden totdat ik denk het nodig te hebben? 

icon

Beste antwoord door Bart_ 30 May 2020, 15:42

Bekijk origineel

6 reacties

Weet een KPN forum medewerker wellicht het antwoord of lezen die hier geen berichten?

Hallo @Cattolica , het forum is geen chatdienst waar a-la-minute op gereageerd wordt.

De moderatoren beantwoorden alles op volgorder van binnenkomst.

Daar het i.v.m. de crisis wat drukker is dan anders kan een antwoord iets langer op zich laten wachten.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook gratis bellen of chatten.

 

 

Dank je wel @JanD ! Ik wacht in dat geval het antwoord hier rustig af.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cattolica Hier ben ik! Kun je me voor de zekerheid uitleggen wat je precies bedoelt? Heb je een prepaid-nummer bij een andere provider en wil je overstappen met behoud van je nummer naar ons? Een nieuwe prepaid-simkaart van ons is al geactiveerd, dus die kun je meteen gebruiken. 

Hallo @Cattolica Hier ben ik! Kun je me voor de zekerheid uitleggen wat je precies bedoelt? Heb je een prepaid-nummer bij een andere provider en wil je overstappen met behoud van je nummer naar ons? Een nieuwe prepaid-simkaart van ons is al geactiveerd, dus die kun je meteen gebruiken. 

Hoi @Bart_ ! Het gaat om een KPN prepaid simkaart (oud en nieuw). Ik gebruik een “ouderwetse Nokia” die ik met geen mogelijkheid open krijg om de simkaart eruit te halen. Dus ik wil een simkaart, met hetzelfde nummer, achter de hand hebben, in het geval dat ik ooit een nieuwe telefoon moet kopen. Maar wil de nieuwe simkaart pas gaan gebruiken, wanneer ik een nieuwe telefoon moet kopen. Hoop dat het zo duidelijker is :blush: .

Reputatie 7
Badge +20

Ik denk het, @Cattolica Maar volgens mij kunnen we dit een stuk eenvoudiger oplossen. Als je een nieuwe simkaart nodig hebt kun je gewoon een vervangende simkaart aanvragen. Die krijg je dan toegestuurd of je haalt 'm op in de winkel. En dan is alles geregeld. Wat je nu omschrijft is dus niet nodig en het is ook niet mogelijk, trouwens.

Als je je Nokia niet open krijgt kun je 'm overigens best eens langsbrengen bij een winkel. Wie het lukt het daar wel.  (Zonder geweld. 😉

 

 

Reageer