Vraag

Prepaid simkaart niet ontvangen

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 342 keer bekeken

Op donderdag 28 augustus eerste poging gedaan om online een prepaid simkaart te bestellen. Bestelling afgebroken om onduidelijke reden (achteraf blijkt wel geld te zijn afgeschreven van creditcard en tot op heden niet terug gestort) Op maandag 2 september tweede poging. Gelukt, automatische bevestiging met bestelnummer, vervolgens mail dat de kaart is opgestuurd, echter tot op heden nog steeds geen simkaartje in huis. Op vrijdag 6 september eerste keer contact gehad met KPN, geen succes, moest nog maar even afwachten tot maandag. Op maandag 9 september tweede keer contact met KPN, ongeveer een half uur aan de lijn, maar ze konden niks vinden van de bestelling (overigens wel afgeschreven van de creditcard). Ze gingen het uitzoeken en me terugbellen. Geen telefoontje gekregen van KPN, maar vervolgens op vrijdag 13 september een mail met de mededeling dat de bestelling geannuleerd is. Met de vraag hierop of het geld teruggestort werd, kreeg ik te horen dat ik maar even naar een KPN winkel moest gaan. Dit is toch geen service!!!!!!!! Graag zie ik dit opgelost in de vorm van óf twee keer het geld terug óf een keer het geld terug én een prepaid simkaart. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Ik verneem graag van u.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Forti, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het valt niet goed te praten, dus dat ga ik ook niet proberen. Ik wil wel proberen om het goed te maken, zodat je eindelijk een prepaid simkaart ontvangt én kan gebruiken. Echter is prepaid zo anoniem, dat ik hem helaas niet kan opsturen vanuit onze systemen. Dit kan alleen via de website of via aanschaf in de KPN winkel.

Het volgende wil ik afspreken, indien mogelijk voor jou: je haalt een prepaid simkaart in een KPN Winkel. Op het moment dat deze geactiveerd is én je het 06-nummer hebt doorgegeven, kan ik de kosten die je hiervoor hebt gemaakt vergoeden. Hiervoor heb ik wel een bewijs nodig, dus als je dan wel een screenshot kan sturen met de twee betalingen (let er op dat je privégegevens wel even zwart maakt op de afbeelding). En natuurlijk het 06-nummer, die kan je noteren in jouw Forum profiel!

Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Forti, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?
Dag Susan,

De hele bedoeling van online bestellen is dat ik niet naar een winkel hoef. Vergoed je dan ook de benzine die ik verbruik om tot bij de winkel te komen? Het parkeergeld dat ik kwijt ben? Ik stuur je wel een screenshot van de twee afschrijvingen en koop mijn prepaidkaartje wel online bij een andere aanbieder.
Reputatie 7
Badge +21
@Forti, ik wou dat ik een kon opsturen maar helaas hebben we die optie niet. Vandaar dat ik probeer mee te denken.. Ik kan het alleen vergoeden in de vorm van beltegoed omdat we verder geen gegevens van je hebben en geen losse betaling kunnen inboeken. Of heb je andere producten bij KPN (mobiel abonnement of internet / televisie)? Dan kan ik daarvoor een correctie invoeren..

Ik ben en blijf benieuwd waarom het mis is gegaan afgelopen keren en zou het alsnog graag willen uitzoeken en rechtzetten. Maar dan heb ik wel wat gegevens nodig.
Dag Susan,

Ik snap goed dat je een kaartje niet zomaar kunt opsturen. Het is voor mij vooral een principekwestie. Ze beloven dat je wordt terug gebeld, maar ipv dat ze je terug bellen krijg je een mail dat de order gecanceld is en ondertussen is wel het geld afgeschreven. Nu gaat het maar om 5 euro (2 keer overigens) en de tijd die ik inmiddels gespendeerd heb is 5 euro keer heel veel. Het blijft gek dat ze niks kunnen vinden in het systeem (bestelnummer kennen ze niet) maar vervolgens kunnen ze deze order wel cancelen? Welke gegevens heb je allemaal nodig?

Gr
Reputatie 7
Badge +21
@Forti, ik begrijp het ook zeker vanuit jouw kant! Om het een en ander uit te zoeken heb ik je naam, postcode + huisnummer en de ordernummers nodig. Dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel!

Reageer