Vraag

Prepaid simkaart ongeldig

  • 14 October 2020
  • 9 reacties
  • 582 keer bekeken

Vandaag plotseling simkaart ongeldig, gebruik weinig, maar afgelopen maand wel sms ontvangen. wat te doen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board


9 reacties

Gaat het om een prepaid verbinding

ja  prepaid

Hoe lang is het geleden dat jezelf iemand gebeld hebt, als dat langer is dan zes maanden  dan is de simkaart afgesloten

Geen idee, maar zou kunnen, bedankt

Wat gebeurt er met het nummer en tig euro beltegoed?

Kan ik de simkaart weer activeren?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Acker , welkom op het Forum!

Ik zie dat @jimny  jou al aardig op weg heeft geholpen.

Het is even afhankelijk wat de status is van jouw prepaid-aansluiting. Als je langer dan 9 maanden niet hebt opgewaardeerd of geen betaalde uitgaande verbinding hebt gemaakt (denk aan bellen of sms’en), dan is het mobiele nummer definitief uit de lucht gehaald. Is dit korter dan 9 maanden geleden, dan zijn er waarschijnlijk nog wel mogelijkheden om het mobiele nummer weer te activeren. Kun je je gegevens (06-nummer en simkaartnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik dat voor je uitzoeken.

Reputatie 6
Badge +6

Je kan het ook altijd heel simpel en snel zelf testen. Bel je eigen nummer is op, gaat ie niet over, dan is het over en uit. Gaat ie wel nog over, dan kan je de blokkade onklaar maken middels een opwaardering.

Reputatie 7
Badge +10

Goede tip @Misja20! :ok_hand_tone2:

Reputatie 7
Badge +10

@Acker Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer