Beantwoord

Prepaid simkaart werkt niet in GPS watch

  • 1 August 2019
  • 27 reacties
  • 1513 keer bekeken

Ik heb 2 prepaid kaarten aangeschaft voor in een kids gps watch Phone.(gps horloge) In mijn mobiel heb ik de simkaart code verwijderd. Echter de horloges pakken het signaal van de kaarten niet op. Weet iemand wat hier mis zou kunnen zijn?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 13:41

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jolfs, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht ;)

In een ander topic heb ik al vele klanten geholpen met dit probleem, maar ik moet erbij zeggen ook niet alle. Het hangt ook een beetje af van het type horloge. Het heeft te maken met APN instellingen. Dit moet op prepaid internet staan ingesteld, wat vaak niet het geval is. Om dit bij jou te controleren heb ik het 06-nummer nodig in combinatie met het simkaartnummer. Wil je deze twee gegevens toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen? Het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Wil je even een seintje geven als dat gelukt is?
Beste Susan,

Ik heb het toegevoegd!

Groet, Jolf
Reputatie 7
Badge +21
@Jolfs, ik zag het dankjewel. Ik heb het aangepast, wil je eens controleren of hij het nu doet? Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@Jolfs, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het gelukt is?

Goedenavond.

ik heb hetzelfde probleem.

hoe kan ik de APN instellingen aanpassen?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @SneokelloB, welkom op het Forum!

Enkele instellingen kan je zelf aanpassen, maar ik kan ook in het systeem iets omzetten (naar prepaidinternet). Dit schijnt bij veel klanten te werken! Mocht ik dit ook voor jou moeten proberen, vul dan je Forum profiel aan met in ieder geval het 06-nummer en geef even een seintje ;)

Goedemiddag @SneokelloB, welkom op het Forum!

Enkele instellingen kan je zelf aanpassen, maar ik kan ook in het systeem iets omzetten (naar prepaidinternet). Dit schijnt bij veel klanten te werken! Mocht ik dit ook voor jou moeten proberen, vul dan je Forum profiel aan met in ieder geval het 06-nummer en geef even een seintje ;)

Ik heb het nummer ingevuld bij klantnummer (mobiel) is dit ok? Ik zie anders geen vak waar telefoon bij staat.

Goedemiddag @SneokelloB, welkom op het Forum!

Enkele instellingen kan je zelf aanpassen, maar ik kan ook in het systeem iets omzetten (naar prepaidinternet). Dit schijnt bij veel klanten te werken! Mocht ik dit ook voor jou moeten proberen, vul dan je Forum profiel aan met in ieder geval het 06-nummer en geef even een seintje ;)

Ik heb het nummer ingevuld bij klantnummer (mobiel) is dit ok? Ik zie anders geen vak waar telefoon bij staat.

En ik heb ook nog een 2e telefoonnummer voor nog een gps tracker

Reputatie 7
Badge +21

@SneokelloB, voor het ingevulde 06-nummer heb ik het nu aangepast. Zou je willen controleren of dit heeft geholpen? Zo ja, dan ontvang ik graag ook het 2e 06-nummer :wink:

@SneokelloB, voor het ingevulde 06-nummer heb ik het nu aangepast. Zou je willen controleren of dit heeft geholpen? Zo ja, dan ontvang ik graag ook het 2e 06-nummer :wink:

Ik heb het 2e nummer ingevuld.

ik ga vanmiddag even testen.

Reputatie 7
Badge +21

Top, voor het tweede nummer heb ik het nu ook gewijzigd! Ik hoor van je!:slight_smile:

Top, voor het tweede nummer heb ik het nu ook gewijzigd! Ik hoor van je!:slight_smile:

Hallo Susan. 
bedankt. Maar helaas heeft dit niet geholpen. Het blijkt dat de horloges helemaal geen gps antenne hebben.

iig bedankt

Reputatie 7
Badge +21

@SneokelloB oh dat is een teleurstelling :confused:  maar bedankt voor je terugkoppeling!

Beste, zou u dit voor mij ook kunnen regelen?

Het horloge van mijn zoon herkent de simkaart ook niet.

Bedankt Dennis

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Den207 bedankt voor jouw bericht! Ik heb het aangepast, hopelijk werkt het ook voor jou! :wink:

@Susan_ 

Bedankt voor de snelle reactie. We hebben het geprobeerd, maar hij doet het nog niet. We hebben ook een simkaart van een andere provider geprobeerd. Deze doet het ook niet.

We sturen het horloge terug en we kijken voor een ander horloge.

Gr.

Reputatie 7
Badge +21

@Den207 dat is jammer! Goed dat je nog een andere simkaart getest hebt, ik hoop dat je snel een geschikt horloge zal vinden!

Goedemiddag,

Ook hier wordt de sim niet herkend in het horloge van mijn dochter. Kan dit ook omgezet worden naar de goede apn? Ik krijg dit zelf niet voor elkaar.

Met vriendelijke groet, 

Yvonne 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Yvonne39, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Ik heb hetzelfde probleem denk ik. Kunt u het voor mij ook regelen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sharon88, dat kan ik zeker!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Beste,

Langlopend topic, maar hier weer 1 die geen verbinding krijgt op horloge. In een mobiel doet de sim t prima, in horloge krijgt de sim geen verbinding.

Mag ik vragen om ook de instellingen van de sim om te zetten? 06 nummer en IMEI staan in persoonlijke opmerkingen.

Ik hoor t graag,

Dank 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @iwi1971, ik heb m voor jou aangezet!

Hoi @iwi1971, ik heb m voor jou aangezet!

Het werkt, late reactie maar beter laat dan nooit 

Thx 

Beste kpn is heb hetzelfde, zouden jullie die apn voor mij ook aan kunnen zetten? Het nr is gekoppeld aan mijn account. Het nr eindigt op 23. Alvast bedankt. Ik wil mijn dochter vanavond verrassen met de smartwatch.

 

Reageer