Beantwoord

Prepaid simkaart werkt niet in smartwatch

  • 23 February 2022
  • 19 reacties
  • 258 keer bekeken

Badge

Ik heb 2 kinder smartwatches, 2 kpn prepaid simkaarten. Deze zijn al geactiveerd,pincode eraf en toch ziet de smartwatch de sim niet... nou lees ik overal dat dat aan de APN instellingen kan liggen. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 February 2022, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoi @Lijanne Van de Lagemaat . Welkom op het forum.

Ik heb 2 kinder smartwatches, 2 kpn prepaid simkaarten. Deze zijn al geactiveerd,pincode eraf en toch ziet de smartwatch de sim niet... nou lees ik overal dat dat aan de APN instellingen kan liggen. Kan iemand mij helpen?

Ik hoop van wel. Soms is het op te lossen door de APN anders te zetten. Kun jij de mobiele nummers waar het om gaat in je profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Beste, ik heb oom twee simkaarten gekocht van KPN om twee smartwatches te laten werken met deze twee kaarten. Maar ook bij worden de simkaarten niet gelezen door de smartwatch. Zou iemand mij ook kunnen helpen door wellicht de APN aan te passen?

 

alvast heel erg bedankt. 

Hoi @SchietH . Ik heb voor beide nummers de APN aangepast. Garanties heb ik niet maar ik hoop dat het nu werkt!
 

Beste Erwin,

bedankt! Ik ga het gelijk

checken! Top. 

Hoi,

 

hier ook 2 smartwatches zonder signaal. Kan iemand proberen hiervan de apn ook aan te passen? 
 

gr Samantha

@SamanthaLindema Ik wil het altijd voor je proberen.  Helaas is mijn glazen bol gevallen en kan ik niet zien om welke nummers het gaat ;-)

Kun jij je profiel aanvullen met de relevante nummers en mij daarna een seintje geven? 

 

Badge

Hoi @Erwin_ 

 

bij mij herkent de smartwatch de simkaart ook niet. Graag de APN aanpassen ☺️ 
 

alvast super bedankt!

@Ties Tan : Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het nu werkt!

Badge

@Ties Tan : Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het nu werkt!

@Erwin_ nee helaas nog steeds niet 🙈 geen signaal (sim error)

Jammer. Wat voor smartwatch is het dan?

Badge

Jammer. Wat voor smartwatch is het dan?

Een sanbo i30 smartwatch

Het lijkt er niet op dat we daar erg veel succes mee hebben als ik deze topics zo lees :-(

 

 

 

Bij mij herkent de smartwatch de simkaart ook niet. Graag de APN aanpassen

@Betty156 : Kun jij het mobiele nummer waar we het over hebben in jouw profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?

@Betty156 : Kun jij het mobiele nummer waar we het over hebben in jouw profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Ik heb het gedaan.

@Betty156 : Ik heb het voor je aangepast. Geen garanties maar ik hoop uiteraard dat het nu werkt. 

Ik heb ook een Prepaid simkaart die niet werkt in de smartwatch van mijn kind.  Hij is geactiveerd, werkt wel in mijn telefoon,  is geactiveerd,  pincode is eraf gehaald.  Zou u de aanpassing ook voor mijn SIM kaart kunnen doen? Het gaat om het nummer wat in mijn profiel staat. 

Ik heb een Prepaid simkaart die niet werkt in de smartwatch van mijn kind.  Hij is geactiveerd, werkt wel in mijn telefoon,  pincode is eraf gehaald. Het horloge blijft aangeven: plaats een SIM kaart. Ik heb al meerdere keren gelezen dat het werkt zodra er een aanpassing aan de SIM kaart gedaan wordt. Zou u de aanpassing ook voor mijn SIM kaart kunnen doen? Het gaat om het nummer wat in mijn profiel staat. 

@CvdBerg80 : Er staat geen nummer in jouw profiel :-(

Zou je dat alsnog kunnen doen en mij daarna hier een seintje geven?  

Link naar je profiel → https://forum.kpn.com/settings/profile